Mariuskv Skrevet Februar 24, 2015 Share Skrevet Februar 24, 2015 Kommer til å bli rå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Februar 24, 2015 Share Skrevet Februar 24, 2015 Hvordan er denne med litt sleng på rompo då? følger med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet Februar 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2015 Helt grei å sladde med, men er rimelig lat e46 touringen jeg hadde var myyyyyye bedre:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet Februar 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2015 (endret) Kommer til å bli rå håper det med tida:) har trua✌️ Må bare slutte å snø her så jeg får slept den ned på bakken Endret Februar 24, 2015 av Holtsdalen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 25, 2015 Share Skrevet Februar 25, 2015 Artig med useriøse selgere Glad Holtsdalen fikk ordna papirarbeidet til slutt, men måtte mye til. Synes han kan fortelle selv, men han jeg kjøpte bilen av hadde ikke vognkort eller forsikring på den. Hadde det ikke vært Holtsdalen som hadde funnet ut dette, og jeg hadde enda hatt bilen, hadde det vært meg som hadde gitt han et blått øye eller tre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet Februar 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2015 (endret) . Endret Februar 7, 2016 av Mathias Holtsdalen Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoltbmwelsker Skrevet Februar 26, 2015 Share Skrevet Februar 26, 2015 Artig med useriøse selgere Glad Holtsdalen fikk ordna papirarbeidet til slutt, men måtte mye til. Synes han kan fortelle selv, men han jeg kjøpte bilen av hadde ikke vognkort eller forsikring på den. Hadde det ikke vært Holtsdalen som hadde funnet ut dette, og jeg hadde enda hatt bilen, hadde det vært meg som hadde gitt han et blått øye eller tre . Du er PASSE godtroende om du kjøper en bil under slike forhold. Er da Ola nordmann viten å sjekke etter heftelser før man kjøper bil. Men bra du fikk ordna opp holtsdalen! Har trua på at du får fiksa opp børsa! hadde det vært jeg som hadde kjøpt bilen hadde jeg møtt opp døra til tullingen som solgte den og nekta å dra før han skrev under salgsmeldinga, men det er bare meg. 'Edit' leste innlegget over, bra du ga han som fortjent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 27, 2015 Share Skrevet Februar 27, 2015 Haha, såpass, ja. Hyggelig med seriøse selgere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 27, 2015 Share Skrevet Februar 27, 2015 . Du er PASSE godtroende om du kjøper en bil under slike forhold. Er da Ola nordmann viten å sjekke etter heftelser før man kjøper bil. Men bra du fikk ordna opp holtsdalen! Har trua på at du får fiksa opp børsa! hadde det vært jeg som hadde kjøpt bilen hadde jeg møtt opp døra til tullingen som solgte den og nekta å dra før han skrev under salgsmeldinga, men det er bare meg. 'Edit' leste innlegget over, bra du ga han som fortjent! Hadde jeg tenkt så langt som å sjekke bilen for heftelser - og omreg - hadde jeg holdt meg langt unna! Men gjort er gjort, nå blir det stell på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet Februar 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2015 skjer bare småtterier foreløbig pga jobber med å få e46'n eu godkjent men har bytta høytalere ved beina idag og statt på m3 speila, deilig med speil som ikke mangler deksler igjen org vs. pioneer m3 hele bilen blir lakka etterhvert så litt fargeforskjeller får det bare være til den tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 27, 2015 Share Skrevet Februar 27, 2015 Hehe fett! Kult å se at "bilen min" får sin rette behandling. Når tenker du å prøve å få den gjennom eu? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet Februar 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2015 Par tre uker:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 27, 2015 Share Skrevet Februar 27, 2015 Nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet Mars 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2015 jaaaeeeh..... noen diesel guruer her? Har i de siste dagene ''sliti'' litt med at bilen ''dauer'' om jeg har 0 gass ei beite, altså virker som den kutter tenninga, kan enten da ta inn clutchen og vente til turtallet faller tomgang og kjøre vidre før den er helt fin igjen eller bare holde inn gassen og vente på at den reagerer.. har ikke irritert meg sånn ekstremt men har tenkt tett filter elns.... men så istad, startet bilen og den gikk helt fint, kjørte 200m så skulle jeg ta igang ut av et kryss, og trodde jeg kvelte den, men den stoppa bare etter det har det vært 0 start å få, tenner ikke engang, med startgass så tenner den, men ikke noe uten... kommer diesel ut fra pumpa i tanken og retur er fin, ved filtret så tok jeg av slangen etter filtret, og det kommer diesel, men ska det være mye trykk der?bilen starter ikke nå og jeg måååå få start, bruker den hver dag tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet Mars 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2015 høres sikkert ut som en jævla noob nå, men aldri skrudd diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå