jarle.t Skrevet Februar 19, 2015 Skrevet Februar 19, 2015 (endret) Hei I dag har jeg fått installert Dension gateway som denne http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=15921&katid=1182&id= Siden bilen ikke har USB, DAB eller bluetooth måtte jo dette være en god løsning. Dette ble montert av bilstereo forhandler, men han hadde ikke installert akkuratt dette her før. Men ingenting virker og lyden fra radioen er borte og den spiller ikke fra cd lenger selv om filnavn på cdene kommer opp. Har fått opp valg av cd1-cd6 som du skal få når den er kodet med en liten dings du putter i diagnose kontakten. men det nytter ikke å trykke på CD1 som du skal ifølge youtube videoer... skal tilbake i morgen så stakkaren får prøve litt mer, men er det noen som har en løsning? Endret Februar 19, 2015 av jarle.t
awt Skrevet Februar 19, 2015 Skrevet Februar 19, 2015 Du skulle kommet hit å gjort det Jarle. Du har vel Logic7(?) Ser isåfall for meg det kan være en fiberledning som ikke er koblet tilbake der den skal være.
jarle.t Skrevet Februar 20, 2015 Forfatter Skrevet Februar 20, 2015 Dension skal demonteres. Ustabilt system og kvaliteten på dab radioen er dårligere enn FM. Hold dere unna
scoot Skrevet Februar 21, 2015 Skrevet Februar 21, 2015 (endret) Bruker Dension i min egen, fungerer supert. Det høres ut som du har fått din feilmontert - eventuelt mangler nødvendig koding for å få den til å funke. ( Mp3 på være satt til "full" blant annet ). Det er heller ikke nødvendig å ha veksleren koblet i bilen, min ligger fint plassert hjemme i hylla og er enkelt og greit erstattet med dension enheten. EDIT: Nå gikk jeg ut it fra at bilen din har CCC og ikke CIC. Endret Februar 21, 2015 av scoot
jarle.t Skrevet Februar 23, 2015 Forfatter Skrevet Februar 23, 2015 Jeg har CCC ja. Nå skal saken demonteres i morgen så får jeg finne på noe annet istedenfor
scoot Skrevet Februar 23, 2015 Skrevet Februar 23, 2015 Skal du ha noe tilsvarende må det også kobles inn på samme måte, og derav også programmeres på samme måte.
jarle.t Skrevet Februar 23, 2015 Forfatter Skrevet Februar 23, 2015 går for en mulf2 og tar heller DAB problematikken senere, evt en som kan kobles i usb'n
Nautiluz Skrevet Februar 23, 2015 Skrevet Februar 23, 2015 Hva med å bruke denne? Så får du mere effekt til alle høyttalerene. Og om du legger til 1200kr så får du en BT modul du kan streame direkte til "forsterker". Dermed beholder du din originale spiller også. På denne har du rundt 500w til sub om det er ønskelig. http://www.iceaudio.no/index.php?func=varer&vnr=15157
jarle.t Skrevet Februar 23, 2015 Forfatter Skrevet Februar 23, 2015 har pro logic 7 så er meget fornøyd med lyden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå