EliteWolf Skrevet Februar 21, 2015 Skrevet Februar 21, 2015 God dag. Jeg har en BMW E39 1998 modell, og den har ikke parksensorer. Også har jeg kjøpt et vrak som jeg har solgt deler av (1999 modell) og den har park-sensorer. Er det noen som vet om det går ann å sette over dette til min E39? Evnt. hvordan med tanke på tilkobling av kabler og Styringsboks.
EliteWolf Skrevet Februar 21, 2015 Forfatter Skrevet Februar 21, 2015 Hovedsaklig bak som er spørsmålet, hehe.
lagunilla Skrevet Februar 21, 2015 Skrevet Februar 21, 2015 Enkelt. Ibus kabel, 12v og jord som skal til.
EliteWolf Skrevet Februar 21, 2015 Forfatter Skrevet Februar 21, 2015 Enkelt. Ibus kabel, 12v og jord som skal til. Takk for svar! Men ibus kabel? Prøvde å google dette, og fant kun mulighet for tilkobling av ipod/iphone. Hva mener du med denne? En som skal passe i styre enheten jeg har, så bare koble jord / 12v + evnt. på stikken til ryggelyset?
Saltkjelen Skrevet Februar 21, 2015 Skrevet Februar 21, 2015 Ibus er en kommunikasjonskrets i bilen. Du burde søke opp i WDS for å se hva som skal til for å koble opp dette i din bil.
lagunilla Skrevet Februar 21, 2015 Skrevet Februar 21, 2015 Skal ikke kobles til ryggelyset. Både modul og ledningsnett skal sitte under sikringsboksen bak i bagasjerommet. I-Bus kabelen er Hvit med gule prikker , 12v kan du ta direkte fra batteri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå