Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått vasket skjermbuer og litt div idag, ble veldig bra :) godt å få av saltet å få den skikkelig rein. 

Før:

post-84818-0-07027100-1425219596_thumb.j

Etter:

post-84818-0-17331700-1425219615_thumb.j

Glemte helt å ta flere bilder, men den er bra for rust i understellet også :) Har ombestemt meg totalt, blir verken spoiler eller bakrutesenk nå :P hehe virker sikkert useriøs men innså at du får myyye penere stuk uten den store spoileren og bakrutesenk.. 

Blir muligens felger også, viss det ordner seg med frakt da..

post-84818-0-16681400-1425219762_thumb.j 

Skrevet

Godt å se du har ombestemt deg angåendes rutesenker, når jeg kjøpte min e36 hadde den både rutesenker og vinge, rutesenkeren ble fjernet ganske fort, meden vinga er der enda :)

Rutesenkeren påvirker endel sikten bakover og (min var vel og merke av største type).

Legger ved et bilde, bare si ifra viss jeg skal fjerne det!:)

e2fc09a87aa747a3f8a13237c07632e0.jpg

Skrevet

Godt å se du har ombestemt deg angåendes rutesenker, når jeg kjøpte min e36 hadde den både rutesenker og vinge, rutesenkeren ble fjernet ganske fort, meden vinga er der enda :)

Rutesenkeren påvirker endel sikten bakover og (min var vel og merke av største type).

Legger ved et bilde, bare si ifra viss jeg skal fjerne det! :)

e2fc09a87aa747a3f8a13237c07632e0.jpg

Bra med litt bilder av andre e36'er også :) liker e36 i den rødfargen som du har! Hvilken motor har du?

Skrevet

Er nok en m52b20, har tenkt på ombygging, men i og med at motoren er i tipptopp stand så ha jeg slått meg litt til ro med å bare holde bilen som 320 :)

Har forresten tråd på bimmeren om du skulle være interessert i å se :)

http://www.bimmeren.no/viewtopic.php?t=1165

Saatan den var strøken og gjennomført! :) misunner deg den. Blir vel mye det samme som skal skje med min. Hjulhus/jekkfester osv :) mye arbeid men verdt det! Hva heter de linse lyktene dine framme? :) vil ha slike selv!

Skrevet

Takker! Står igjen litt arbeid under, men begynner å komme seg der og, under er vel din veldig bra? :)

Absolutt verdt å shine skikkelig slil som hjulhus og lignendes ;)

Er vanlige zkw linselykter med lamin-x :)

Skrevet

Joda jeg tror den er ganske bra. Har intrykk av at den er i bra stand :) Begynner mere med den når jeg får lønning nå om noen dager. Vil ha zkw lykter med gul lyktfilm på innerste rundingen :) også da på sprederne og oransje blinklys.

Skrevet

Joda jeg tror den er ganske bra. Har intrykk av at den er i bra stand :) Begynner mere med den når jeg får lønning nå om noen dager. Vil ha zkw lykter med gul lyktfilm på innerste rundingen :) også da på sprederne og oransje blinklys.

Tror det blir bra..har vurdert gul film på langlysa selv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...