Gabz Skrevet Mars 8, 2015 Share Skrevet Mars 8, 2015 Ahh, lekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F.Krokrud Skrevet Mars 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2015 Polering idag, veldig fornøyd med resultatet. Men bilen skulle egentlig hatt hel-lakkering.. Får håpe det blir om noen år. Noen bilder av hva jeg brukte og hvordan det ble. (Mobilbilder) Veldig bra polering! Anbefaler denne Viktig med tommel opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Mars 14, 2015 Share Skrevet Mars 14, 2015 (endret) Senk senk senk!Den vil såklart ikke sige mer på fjærene enn de gjorde på de andre felgene Vekta av bilen er jo akkurat den samme uansett hvilke felger du har på. Endret Mars 14, 2015 av Nyheim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F.Krokrud Skrevet Mars 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2015 Er ikke hjulene som er forskjellen da marcus ;P er jo når du skruer den langt ned så har jeg lest at settet vil sige en god del, men det skjedde ingenting hos meg. Den er lavere nå Men såklart med gammel bil så ryker det endel Radiatoren takka for seg så vannet spruta i motor rommet. Bestiller vel ny ikveld tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mars 23, 2015 Share Skrevet Mars 23, 2015 Pen bil dette her.. E36 passer disse felgene veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F.Krokrud Skrevet April 5, 2015 Forfatter Share Skrevet April 5, 2015 Skjedd lite i det siste, men nå er jeg i full gang med pussing av rust/steinsprut kommer vel noen bilder i løpet av kvelden eller mårradagen satser på å få den ganske strøken til den 6. juni Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F.Krokrud Skrevet April 7, 2015 Forfatter Share Skrevet April 7, 2015 Her kommer et par kjedelige bilder, tar vel av skjørta for å skjekke hvordan tilstanden er der også når jeg først er igang! Greit å ha orden på ting (Y) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F.Krokrud Skrevet April 7, 2015 Forfatter Share Skrevet April 7, 2015 Når jeg blir lei av å pusse tar jeg 10 min på motarden, da er smilet på igjen å alt går på skinner Glad det er vår kan du si Robin94 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet April 7, 2015 Share Skrevet April 7, 2015 Se her ja, flott arbeid og motarden var ikke feil den heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F.Krokrud Skrevet April 10, 2015 Forfatter Share Skrevet April 10, 2015 Nei motarden funker greit den også Ferdig med å pusse grillramme eller hva man skal kalle det, og er snart ferdig med venstre framskjerm også Idag blir det nok framfanger'n sin tur! Etter framfanger blir det bakfanger og deretter skjørta tror jeg.. Men når alt det er gjort blir det ikke mere før gs treffet, begynner på'n igjen etter gs treffet williamwiers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F.Krokrud Skrevet April 11, 2015 Forfatter Share Skrevet April 11, 2015 Heisann! Hvordan skal jeg få av listene på fram fangeren uten å ødelegge de?! Haster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 11, 2015 Share Skrevet April 11, 2015 de sitter vel bare klipsa på? så skal vel bare være å forsiktig pirke de ut F.Krokrud reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet April 11, 2015 Share Skrevet April 11, 2015 De fremme på fangeren er bare å dra av, de som går rundt og på siden av fangeren må løsest fremme først og dras fram Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F.Krokrud Skrevet April 12, 2015 Forfatter Share Skrevet April 12, 2015 Takk takk da blir den pussa idag. Noen som veit hvor man får tak i klips til listene på dører osv? trodde de hadde på koed, men fann ingenting mulig jeg er dålig til å lete også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 12, 2015 Share Skrevet April 12, 2015 bestill de like greit på ebay, koster en slikk og ingen ting! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå