F.Krokrud Skrevet September 7, 2015 Forfatter Share Skrevet September 7, 2015 Dette blir så rått! satser på deet, blir og bestille siste delene neste helg da er de bare å få den lakkert og parkere den inne med pledd over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F.Krokrud Skrevet September 21, 2015 Forfatter Share Skrevet September 21, 2015 Fåt valsa nå, har et par bilder Det er ikke helt likt pga camberen, må nok få tak i justerbare camberstag. Må også fjærne hjelpefjæra forran så den blir lavere Valsen ble kjøpt på Gasolin.no, anbefaler denne! BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet September 21, 2015 Share Skrevet September 21, 2015 Fyyy så rått ditta blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F.Krokrud Skrevet September 21, 2015 Forfatter Share Skrevet September 21, 2015 Fyyy så rått ditta blir Takker, det tar alt for lang tid men jeg bor borte pga skole.. Pluss at jeg jobber som oftest både lørdag og søndag når jeg er hjemme.. Meen med tida blir nok dette ganske greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet Oktober 9, 2015 Share Skrevet Oktober 9, 2015 når du har fått bilen din i den standen du vil ha så får du ta turen til trollstigen så vi får tatt oss en photoshot i lag (terge litt i Nyheim samtidig ) gleder meg til å se ett ferdig resultat på denne, du gjør en rå jobb! Nyheim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Oktober 9, 2015 Share Skrevet Oktober 9, 2015 Dette blir da strøkent! Når det kommer til LTW Highrise vinge (om det skulle være aktuellt), så skaff deg for all del en uten sig på midten, slik som de fleste fra ebay har!! Sent fra min Che2-L11 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Oktober 10, 2015 Share Skrevet Oktober 10, 2015 når du har fått bilen din i den standen du vil ha så får du ta turen til trollstigen så vi får tatt oss en photoshot i lag (terge litt i Nyheim samtidig ) gleder meg til å se ett ferdig resultat på denne, du gjør en rå jobb! thomaleo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F.Krokrud Skrevet Oktober 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2015 (endret) når du har fått bilen din i den standen du vil ha så får du ta turen til trollstigen så vi får tatt oss en photoshot i lag (terge litt i Nyheim samtidig ) gleder meg til å se ett ferdig resultat på denne, du gjør en rå jobb! Må få til photoshoot i Trollstigen og på kaia ved Åndalsnes, kan bli endel bra bilder på de to plassene Dette blir da strøkent! Når det kommer til LTW Highrise vinge (om det skulle være aktuellt), så skaff deg for all del en uten sig på midten, slik som de fleste fra ebay har!! Sent fra min Che2-L11 via Tapatalk Blir skikkelig vinge uten sig visst det blir ltw er igrunn fornøyd med den vingen jeg har kjøpt også Du får ta turen til GS treffet 2016, så kan vi cruise trollstigen da. Meget fin plass Endret Oktober 12, 2015 av F.Krokrud thomaleo og BjornarHS reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Oktober 12, 2015 Share Skrevet Oktober 12, 2015 Må få til photoshoot i Trollstigen og på kaia ved Åndalsnes, kan bli endel bra bilder på de to plassene Blir skikkelig vinge uten sig visst det blir ltw er igrunn fornøyd med den vingen jeg har kjøpt også Du får ta turen til GS treffet 2016, så kan vi cruise trollstigen da. Meget fin plass Høres egentlig veldig bra ut. Det må jeg få til thomaleo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet Oktober 12, 2015 Share Skrevet Oktober 12, 2015 Høres egentlig veldig bra ut. Det må jeg få til dere får skrike ut når det nærmer seg!, vil være med!!!! F.Krokrud reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Oktober 12, 2015 Share Skrevet Oktober 12, 2015 dere får skrike ut når det nærmer seg!, vil være med!!!! Såklart! F.Krokrud og thomaleo reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F.Krokrud Skrevet Oktober 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2015 Noen som har tips til fine skiltholdere? Mine er ikke fine i det heletatt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 13, 2015 Share Skrevet Oktober 13, 2015 Kjør uten Bare fest med borrelås e.l. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrisrobol Skrevet Oktober 13, 2015 Share Skrevet Oktober 13, 2015 Rått prosjekt! følger F.Krokrud reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet Oktober 13, 2015 Share Skrevet Oktober 13, 2015 Noen som har tips til fine skiltholdere? Mine er ikke fine i det heletatt.. bavaria sine er ganske greie! har slike på min F.Krokrud reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå