kallekk Skrevet Mars 1, 2015 Skrevet Mars 1, 2015 Heisann, jeg hat en bmw e39 som rister når jeg bremser, merker det best rundt 80 og opp, nesten ingenting under 60. Hadde det vært bremseskivene hadde det vel ristet hele tiden ved bremsing? Alle felger og dekk er i balanse. Noen som vet hva problemet kan være? Sent from my iPhone using Tapatalk
TRF Skrevet Mars 1, 2015 Skrevet Mars 1, 2015 Ja. Og dette har vært svart på trolig hundre ganger før. Jeg ser det er ditt første innlegg, men vær så snill og les litt iallefall før du spør. Dårlige casterstagsforinger (eller kuler for den saksskyld)
kallekk Skrevet Mars 1, 2015 Forfatter Skrevet Mars 1, 2015 Ja. Og dette har vært svart på trolig hundre ganger før. Jeg ser det er ditt første innlegg, men vær så snill og les litt iallefall før du spør. Dårlige casterstagsforinger (eller kuler for den saksskyld) Beklager, neste gang skal jeg bruke søke-funksjonen Sent from my iPhone using Tapatalk
kallekk Skrevet Mars 1, 2015 Forfatter Skrevet Mars 1, 2015 Noen som har erfaring med Meyle HD casterstag fra schmiedmann? Sent from my iPhone using Tapatalk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå