codex Skrevet Mars 2, 2015 Share Skrevet Mars 2, 2015 Gratulerer med nybil! Nydlig bil, kjekt med godt utstyrt bil Sent from my HTC One using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet Mars 3, 2015 Share Skrevet Mars 3, 2015 Grattis med nydelig bil! Ser du har "Svensk språk" i utstyrslista, fikk du ikke muligheten til å velge norsk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sorzy Skrevet Mars 3, 2015 Share Skrevet Mars 3, 2015 Gratulerer med fin bil! Hva ligger i adaptivt KW understell? Er det KW coilovers som har justerbare dempere som ivaretar adaptivt BMW understell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovangs00 Skrevet Mars 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2015 Gratulerer med fin bil! Hva ligger i adaptivt KW understell? Er det KW coilovers som har justerbare dempere som ivaretar adaptivt BMW understell? Hva skal jeg si.. Det er adaptivt akkurat som det originale, bare at det er justerbart på høyde i tillegg. Det er plug ad play, så man styrer det med den knappen man styrer bmw sitt originale adaptive understell. kw DDC hette understellet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovangs00 Skrevet Mars 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2015 Grattis med nydelig bil! Ser du har "Svensk språk" i utstyrslista, fikk du ikke muligheten til å velge norsk? Nei, norsk er ikke et alternativ til bmw. Er vel egentlig ikke så mange år siden svensk ble et alternativ heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sorzy Skrevet Mars 4, 2015 Share Skrevet Mars 4, 2015 Hva skal jeg si.. Det er adaptivt akkurat som det originale, bare at det er justerbart på høyde i tillegg. Det er plug ad play, så man styrer det med den knappen man styrer bmw sitt originale adaptive understell. kw DDC hette understellet Suverent, Sånn skal jeg også ha på bimmer'n Hvor kjøpte og monterte du det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovangs00 Skrevet Mars 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2015 Suverent, Sånn skal jeg også ha på bimmer'n Hvor kjøpte og monterte du det? Ja, er jo genialt Om ikke man har adaptivt originalt, så kan man sette på kw adaptivt som du styrer fra telefonen.. Jeg fikk Bavaria til å montere det for meg - de brukte ca 1,5 time. Kjøpte det på senk.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sorzy Skrevet Mars 4, 2015 Share Skrevet Mars 4, 2015 Ja, er jo genialt Om ikke man har adaptivt originalt, så kan man sette på kw adaptivt som du styrer fra telefonen.. Jeg fikk Bavaria til å montere det for meg - de brukte ca 1,5 time. Kjøpte det på senk.no Jeg har adaptivt så har egentlig ventet på akkurat dette, dvs. ivareta adaptivt understell og samtidig kunne justere akkurat den høyden jeg vil både foran og bak. Takk for tipset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovangs00 Skrevet Mars 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2015 Jeg har adaptivt så har egentlig ventet på akkurat dette, dvs. ivareta adaptivt understell og samtidig kunne justere akkurat den høyden jeg vil både foran og bak. Takk for tipset Perfekt til Xdrive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sorzy Skrevet Mars 4, 2015 Share Skrevet Mars 4, 2015 (endret) Perfekt til Xdrive Jeg antar det er settet til venstre her du bestilte, selv om det står 2WD? (Når jeg sjekker KW-Shop ser det ut som det er samme settet til F30 (328ix) og F32 (428ix)) http://www.senk.no/?Bilmerke=14&Bilmodell=1782&Drivstoff=B&Arsmodell=2013&Forside=&Vareklasse=51&Varegruppe=1465 Endret Mars 4, 2015 av sorzy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovangs00 Skrevet Mars 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2015 Jeg snakket bare med dem. Måtte oppgi tilsett aksellast bl.a. Mener det var eget til x drive. Her er det jeg kjøpte : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mars 5, 2015 Share Skrevet Mars 5, 2015 Hva skal jeg si.. Det er adaptivt akkurat som det originale, bare at det er justerbart på høyde i tillegg. Det er plug ad play, så man styrer det med den knappen man styrer bmw sitt originale adaptive understell. kw DDC hette understellet Kult, dette hørtes genialt ut, visste ikke at DDC settet var så bra integrert med BMW sitt adaptive system. Nei, norsk er ikke et alternativ til bmw. Er vel egentlig ikke så mange år siden svensk ble et alternativ heller.. Ser iallfall at du får nosrk språk i iDriven på F10 2015 modellene. Og når jeg ser den utstyrslisten håper jeg på noen fine interiørbilder etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mars 5, 2015 Share Skrevet Mars 5, 2015 lekker bil må eg si! og de felgene kledde bilen utrolig godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars S Skrevet Mars 5, 2015 Share Skrevet Mars 5, 2015 Gratulerer med flott vogn. Ser veldig bra ut med senk og 20" hjulene, trodde disse felgene bare var å få i 19". Hvilken dekk dimensjon kjører du på ? Du får legge ut flere bilder!!! HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mars 5, 2015 Share Skrevet Mars 5, 2015 Rååå bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå