Abnorm Skrevet Mars 1, 2015 Share Skrevet Mars 1, 2015 Skal kjøpe meg nye bil og lurer på om det er verdt å kjøpe elektriske seter, hva er deres erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 1, 2015 Share Skrevet Mars 1, 2015 Det er fint med elektriske seter, da med minne. Men det "behøves" bare når man deler bilen med andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dweezil Skrevet Mars 1, 2015 Share Skrevet Mars 1, 2015 Ser du for deg en BMW som kan fås med komfortseter? Da ville jeg sterkt vurdert å ta med slike, og da følger elektrisk justering med på lasset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Abnorm Skrevet Mars 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2015 Planen er en F20 uten sportseter, bilen skal deles med kona. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dweezil Skrevet Mars 1, 2015 Share Skrevet Mars 1, 2015 (endret) Bildeling = betal for elektrisk justering. Minne er viktig her! Endret Mars 1, 2015 av Dweezil Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 1, 2015 Share Skrevet Mars 1, 2015 I en 1-serie hadde jeg nok vurdert å bruke disse pengene på noe annet. Det er ikke så mye arbeid å skyve setet frem og tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Mars 2, 2015 Share Skrevet Mars 2, 2015 Jeg har full elektriske i bilen min, deler ikke men noen, det er klart det er artig med el.seter, kanskje ikke helt nødvendig, men ordentlig deilig hvis man skal justere setet for andre som sitter bak osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå