Gå til innhold

Er disse felgene ekte?

E.C.
 Share

Ekte eller ikke?  

6 stemmer

1. 1. Tror du disse er ekte?

• Ja
      6
    • Nei
      0

Anbefalte innlegg

TLDR: Se på bilder, stem i poll.

Ser bildene ble forminsket, trykk her for full størrelse.

Kjøpte disse for et halv år tilbake for en ikke alt for høy sum. Selgeren skrev i annonsen at disse var originale. Han sa også at de var runde og fine, noe som viste seg å ikke stemme da jeg fikk de på balanseringsmaskinen. Troverdigheten gikk da rett sør, så jeg antok at det var noen billige kopier.

Vurderte å hive disse på dynga da dem alle har kast i varierende grad, men så oppdaga jeg at de hadde logoer og hele pakka på innsiden. Søkte litt på tallene som står på felgen på nett og fant en kar som solgte maken til felger, angivelig originale. Ser helt likt ut som mine på innsiden. Link.

Jeg liker utseendet på felgene veldig godt og kunne gjerne tenkt å ha slike på bilen. Det billigste jeg har sett for tilsvarende originale felger på bruktmarkedet er 8000 kr, så om mine er ekte er de kanskje verdt å restaurere. Hva tenker folket?

post-83366-0-86960300-1425492667_thumb.j

post-83366-0-03195600-1425492699_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter det jeg har skjønt så er felger fra Ronal ekte vare når det gjelder ACS-hjul ja. Kopifelger støper vel aldri navn på originalprodusenten på felgene heller?

EDIT:typo

Endret av E.C.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...