Bmw mann Skrevet Mars 7, 2015 Share Skrevet Mars 7, 2015 Noen her som er interessert å være behjelpelig med montering av komfortseter i Stavanger eller Bergen? Helst stavanger.. Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 7, 2015 Share Skrevet Mars 7, 2015 Kan være en fordel med mer info om hva du har fra før, samt hvilken årsmodell de nye setene kommer fra og hvilke funksjoner de har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet Mars 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2015 05 mod kommer setene fra. Alle funksjoner. Har del elektriske sport seter Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 7, 2015 Share Skrevet Mars 7, 2015 Jeg tror du vil slite veldig med å montere disse i din bil, da de er for gamle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet Mars 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2015 Hvordan da ? Ingen problem ifølge saltkjelen.. Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 8, 2015 Share Skrevet Mars 8, 2015 Det går fint, men du mister blant annet utløserfunksjonen ved påkjørsel i nakkestøtten (bildet før og etter 09/2007). Seter etter nevnte dato skyter ut nakkeflaten ved påkjørsel bakfra for å forebygge nakkeskader, men de gamle nakkestøttene er "bedre i bruk". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet Mars 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2015 De er like de setene på første bilde, så da får jeg det Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 8, 2015 Share Skrevet Mars 8, 2015 Ja, det er riktig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet Mars 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2015 Vi får se, har ikke fått endelig bekreftelse på kjøpet enda, så en liten mulighet for at jeg ikke får dem Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 8, 2015 Share Skrevet Mars 8, 2015 Jeg ser det er enklere å montere pre-06-seter i LCI enn jeg trodde, men det er likevel ikke like rett frem som om setene kommer fra en nyere bil. Såvidt jeg kan se trenger du også nye setemoduler, da disse følger setene på LCI og bilen på pre-lci. Hvem som kan gjøre slikt aner jeg ikke, men mulig du kan høre med Kvål Auto i Sandnes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet Mars 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2015 Setene er mine! Yes! Skal høre med Kvål auto først, hvis ikke får jeg reise sørover til Saltkjelen Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 8, 2015 Share Skrevet Mars 8, 2015 (endret) Jeg ser det er enklere å montere pre-06-seter i LCI enn jeg trodde, men det er likevel ikke like rett frem som om setene kommer fra en nyere bil. Såvidt jeg kan se trenger du også nye setemoduler, da disse følger setene på LCI og bilen på pre-lci. Hvem som kan gjøre slikt aner jeg ikke, men mulig du kan høre med Kvål Auto i Sandnes. PreLCI har da også moduler som er under stolen? Sitter ikke noe i bilen hos meg f.eks eller Saltkjelen. Er kun i stolen på bånnramma. Hvis jeg ikke misforsto hva du mente da? BMW mann: Ja du får ta turen nedover, jeg og Saltkjelen smekker inn disse for deg på null komma niks, Endret Mars 8, 2015 av SweetBMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet Mars 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2015 Holder det med dagstur? Nevenyttig mekaniker så er med å hjelper! Forresten, interessert i å kjøpe interiøret mitt [emoji41] skinn, del elektriske Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 8, 2015 Share Skrevet Mars 8, 2015 Holder med en dagstur, men da kan det jo være en fordel å komme tidlig på dagen. Send meg en PM/mail, så kan vi ta det derfra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 8, 2015 Share Skrevet Mars 8, 2015 PreLCI har da også moduler som er under stolen? Sitter ikke noe i bilen hos meg f.eks eller Saltkjelen. Er kun i stolen på bånnramma. Hvis jeg ikke misforsto hva du mente da? BMW mann: Ja du får ta turen nedover, jeg og Saltkjelen smekker inn disse for deg på null komma niks, Slik jeg forstod det så er setemodulene i selve bilen på pre 06-modeller, men har aldri sjekket opp dette selv. Ellers bør flere her lære seg geografi. Oslo ligger et godt stykke nord for Stavanger (men hovedsakelig øst for). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå