Chrdoffen Skrevet Mars 8, 2015 Share Skrevet Mars 8, 2015 Hei! Har nå byttet fra min E39 til E61 (hurra for meg!). Har dessverre ett problem med bilen... den vil ikke lese av noen cder:( Navigasjons cden sto i bilen fra før, men der var hele "reklamen" oppå revet av (muligens av å bli satt inn feil vei?). Når jeg prøver å sette i en vanlig CD (både brent mp3 cd, og en jeg kjøpte) får jeg bare opp "medium cannot be read"...Men, om jeg prøver å bruke navigasjon uten cd, får jeg opp "please insert navigation disk", og når jeg setter disken i så fungerer det.. (prøvde med en musikkplate, men da fikk jeg fortsatt opp medium cannot be read)...Frykter jeg må bytte ut hele idriven som jeg leste noen plasser? :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Mars 8, 2015 Share Skrevet Mars 8, 2015 Prøvd å sette cd platen i den øverste leseren? http://trioma.ru/base/bmw/pic/e60-3.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 8, 2015 Share Skrevet Mars 8, 2015 Hvis hjele plata har mista reklamen så kan det være at selve laser hodet har skrapa plata. Det har skjedd på mange CCCer jeg har fiksa. Det som er løsningen er å bytte DVD drevet bare. Kjapp løsning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrdoffen Skrevet Mars 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2015 (endret) har bare en leser Kenneth Jaokey, er det noe som er enkelt å fikse selv? Leste nemlig en plass at om det var den, måtte HELE idrive systemet byttes?..Edit: Kan nevne at bilen er importert fra tyskland!Edit2: Er jo litt rart at den reagerer at nav-cden er i, men klarer fortsatt ikke lese av musikk? Endret Mars 8, 2015 av Chrdoffen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 8, 2015 Share Skrevet Mars 8, 2015 Ah du har business nav ja.... Ja da stemmer det fordi de leverer ikke cd-enheter løst til mask. (Mask er business nav, CCC er nav prof. ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrdoffen Skrevet Mars 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2015 uff... høres dyrt ut ja :/ Såå, eneste muligheten jeg har er altså å bytte ut hele systemet? Noen som vet pris på det? evt pris på nav pro?, siden jeg allikevel må ut med alt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 8, 2015 Share Skrevet Mars 8, 2015 Burde kunne finne på ebay. Mask for ca 2000 Ccc pluss skjerm for 4-5000. Så må begge to kodes når du har montert detta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrdoffen Skrevet Mars 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2015 Aha, ikke så gale pris altså! Fant for øvrig cdveksler i hanskerommet idag, fikk meg til å tenke.. Er den cdspilleren i midten bare for DVD, eller nav? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 9, 2015 Share Skrevet Mars 9, 2015 Nei den er for både. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrdoffen Skrevet Mars 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2015 okey, syntes bare at det var rat at den klarer å lese av nav-cden (eller er det dvd?), men ikke musikk/data cder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 9, 2015 Share Skrevet Mars 9, 2015 De leser ikke av MP3 cder. Er kun den utgåtte måten der man max kan ha 19-20 sanger på en cd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrdoffen Skrevet Mars 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2015 godt å hvertfall ha det ute av tankene ang mp3 cder.Og det er ikke slik at den hoved-cdspilleren kun tar dvd og ikke vanlige cder? (ulogiskt som det enn måtte være) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 9, 2015 Share Skrevet Mars 9, 2015 Hadde du ikke prøvd vanlig cd også? Trodde jeg leste det.. Altså hoved driven i spilleren spiller både navi dvd og cd på business nav, skal ikke ha noe å si. Men du får ikke spilt MP3 cd på de tidlige utgavene, da må du ha software update. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrdoffen Skrevet Mars 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2015 underlig:/ kanskje ringe å høre hos bmw selv om de har noen ideer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 9, 2015 Share Skrevet Mars 9, 2015 Usikker på om denne har navigasjon, men isåfall så er det jo en mulighet: http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=56621602 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå