Gå til innhold

Medium cannot be read - E61 2004

Chrdoffen
 Share

Anbefalte innlegg

Hei! Har nå byttet fra min E39 til E61 (hurra for meg!). Har dessverre ett problem med bilen... den vil ikke lese av noen cder:( Navigasjons cden sto i bilen fra før, men der var hele "reklamen" oppå revet av (muligens av å bli satt inn feil vei?). Når jeg prøver å sette i en vanlig CD (både brent mp3 cd, og en jeg kjøpte) får jeg bare opp "medium cannot be read"...

Men, om jeg prøver å bruke navigasjon uten cd, får jeg opp "please insert navigation disk", og når jeg setter disken i så fungerer det.. (prøvde med en musikkplate, men da fikk jeg fortsatt opp medium cannot be read)...

Frykter jeg må bytte ut hele idriven som jeg leste noen plasser? :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hjele plata har mista reklamen så kan det være at selve laser hodet har skrapa plata. Det har skjedd på mange CCCer jeg har fiksa. Det som er løsningen er å bytte DVD drevet bare. Kjapp løsning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har bare en leser Kenneth ;)

Jaokey, er det noe som er enkelt å fikse selv? Leste nemlig en plass at om det var den, måtte HELE idrive systemet byttes?..

Edit: Kan nevne at bilen er importert fra tyskland!
Edit2: Er jo litt rart at den reagerer at nav-cden er i, men klarer fortsatt ikke lese av musikk? 

Endret av Chrdoffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff... høres dyrt ut ja :/ Såå, eneste muligheten jeg har er altså å bytte ut hele systemet? Noen som vet pris på det? evt pris på nav pro?, siden jeg allikevel må ut med alt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du ikke prøvd vanlig cd også? Trodde jeg leste det..

Altså hoved driven i spilleren spiller både navi dvd og cd på business nav, skal ikke ha noe å si. Men du får ikke spilt MP3 cd på de tidlige utgavene, da må du ha software update.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...