Gå til innhold

Medium cannot be read - E61 2004

Chrdoffen
 Share

Anbefalte innlegg

MASK er den simpleste iDrive-enheten til disse bilene, og leveres både med og uten navigasjon. På de med navigasjon brukes samme "CD-spiller" for både musikk og navigasjon. CCC som er hakket over har egen spiller for kartplater og egen spiller for musikk, altså to "CD-spillere" i fronten.

Det kan være verdt å nevne at den vil fungere selv om den ikke har navigasjon, men da mister du naturligvis navigasjonen (som etter min mening er ganske utdatert etterhvert).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MASK er den simpleste iDrive-enheten til disse bilene, og leveres både med og uten navigasjon. På de med navigasjon brukes samme "CD-spiller" for både musikk og navigasjon. CCC som er hakket over har egen spiller for kartplater og egen spiller for musikk, altså to "CD-spillere" i fronten.

Det kan være verdt å nevne at den vil fungere selv om den ikke har navigasjon, men da mister du naturligvis navigasjonen (som etter min mening er ganske utdatert etterhvert).

Må innrømme at navigasjonsdelen er ganske harry ja! Leste meg derimot fram til at om man lar nav-dvd'en stå i i rundt 2-5 minutter mens den laster inn ruten, så kan den tas ut og byttes til musikk cd (og fortsatt ha navigasjon). fant en som solgte brukt CCC-professional også, kan vel ikke være allverden å bytte ut systemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plastikk kiler for å vippe sv interiør og stjernetrekker.

Du må legge opp ledning til vifte om du vil sette inn Ccc da denne har egen kjøling på.

I tillegg burde du bytte skjerm kabel da mask og Ccc har forskjellig styrespor på kontakta. Så slipper du å ødelegge original kabelen.

Ccc skal funke med din kontroller men du må kode den til "low".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 years later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...