Weiders Skrevet Mars 9, 2015 Share Skrevet Mars 9, 2015 Hallais. Noen som har noen anbefalinger? Har hørt at mange har rævva passform og dårlig grunning osv. så hadde håpet på at noen her inne har handlet komplett styling et sted og kan anbefale en bra leverandør og evt. en pålitelig, norsk forhandler. På forhånd takk for hjelpen. Mvh. Sixten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 9, 2015 Share Skrevet Mars 9, 2015 KOED,GS, Schmiedd osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Mars 10, 2015 Share Skrevet Mars 10, 2015 Kjøpt uorginal framfanger og bakfanger med koed, passer fint de Sondre92 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weiders Skrevet Mars 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2015 Kjøpt uorginal framfanger og bakfanger med koed, passer fint de Ser bra ut dette, har du en link til akkurat disse fangerne? Fant bare de originale til 5000 spenn og det blir litt mer enn hva jeg er villig til å betale for en støtfanger hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Mars 12, 2015 Share Skrevet Mars 12, 2015 Gå til: http://old.koed.no/ E36 -> nye deler -> mtechnik -> bla litt nedover på første side Der finner du både orginale og uorginale fangere, når det kommer til framfanger kjøpte jeg den med støpt leppe (den nederst), vil anbefale å kjøpe den uten støpt leppe, da du har muligheten til å skifte lepper viss du vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Mars 13, 2015 Share Skrevet Mars 13, 2015 Hvordan er den uorginale når det kommer til kvalitet ? delenr: www11538 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaWeRiCk Skrevet Mars 13, 2015 Share Skrevet Mars 13, 2015 Kjøpte M3 front og bak-fanger fra Parts24, Veldig billig og plasten er mykere en orginal tåler mer før den sprekker. Passformen er bra ! Mye for lite penger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Mars 13, 2015 Share Skrevet Mars 13, 2015 Spørs om jeg tør å handle fra parts24 etter å ha lest tråden på forumet her. Vurderer koed sin uorginale men hvis den ikke er ok i passform så kjøper jeg likesågodt original Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Mars 13, 2015 Share Skrevet Mars 13, 2015 Synest kvaliteten på wwe11538 er bra! Bra plast som ikke knekker av litt bevegelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Mars 14, 2015 Share Skrevet Mars 14, 2015 Synest kvaliteten på wwe11538 er bra! Bra plast som ikke knekker av litt bevegelse Passform også bra ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Mars 14, 2015 Share Skrevet Mars 14, 2015 Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
so3nd Skrevet Mars 15, 2015 Share Skrevet Mars 15, 2015 kjøpte kun framfanger frå trolltuining, va bra passform på den, einaste eg måtte kappe et par mm på kvar side av den grillen nede i midten så den skulle gå skikkeligt innpå. Kosta 1000kr inkl. frakt så kan ikke klage på pris vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Mars 15, 2015 Share Skrevet Mars 15, 2015 Handlet fra koed. Satser på det duger Var ikke gal pris på den uorginale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mars 15, 2015 Share Skrevet Mars 15, 2015 Kjøpte en brukt idag, var fra GS, tror det er STE36/7-3150. Passform generelt ganske bra, men det finner jeg vel først ut i morgen i dagslys. Braketter for tåkelys som var fra den originale fangeren passet ikke til hull som var i den nye, så der ble det strips, sitter egentlig ganske godt og ser greit ut. Lyset går vel hele 1m fram, men nå brukes jo ikke tåkelys til belysningformål uansett. Luftkanalene til bremsene passet dog ikke på den nye da disse er breiere enn M-tech. Har dere som har kjøpt M-tech fangere også kjøpt M-tech luftkanaler? De originale kan ikke klipses på fangeren, men de er jo fortsatt der og tar inn luft, eneste er vel at de sitter noe løst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå