Gå til innhold

Beste M-tech bodykit til E36

Weiders
 Share

Anbefalte innlegg

Hallais.

Noen som har noen anbefalinger? Har hørt at mange har rævva passform og dårlig grunning osv. så hadde håpet på at noen her inne har handlet komplett styling et sted og kan anbefale en bra leverandør og evt. en pålitelig, norsk forhandler.

På forhånd takk for hjelpen.

9.jpg

Mvh. Sixten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt uorginal framfanger og bakfanger med koed, passer fint de :)

Ser bra ut dette, har du en link til akkurat disse fangerne? Fant bare de originale til 5000 spenn og det blir litt mer enn hva jeg er villig til å betale for en støtfanger hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpte kun framfanger frå trolltuining, va bra passform på den, einaste eg måtte kappe et par mm på kvar side av den grillen nede i midten så den skulle gå skikkeligt innpå. Kosta 1000kr inkl. frakt så kan ikke klage på pris vertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en brukt idag, var fra GS, tror det er STE36/7-3150. Passform generelt ganske bra, men det finner jeg vel først ut i morgen i dagslys.

Braketter for tåkelys som var fra den originale fangeren passet ikke til hull som var i den nye, så der ble det strips, sitter egentlig ganske godt og ser greit ut. Lyset går vel hele 1m fram, men nå brukes jo ikke tåkelys til belysningformål uansett.

Luftkanalene til bremsene passet dog ikke på den nye da disse er breiere enn M-tech. Har dere som har kjøpt M-tech fangere også kjøpt M-tech luftkanaler? De originale kan ikke klipses på fangeren, men de er jo fortsatt der og tar inn luft, eneste er vel at de sitter noe løst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...