Dirty Skrevet Mars 11, 2015 Share Skrevet Mars 11, 2015 (endret) Er dette noe man klarer å fikse med rubbing og polering??Det ser jo mildt sagt jævli ut. var strøken før vinteren!!! Endret Mars 11, 2015 av Dirty Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EasyL Skrevet Mars 11, 2015 Share Skrevet Mars 11, 2015 Hør med DCN.no gutta. Mulig du må våtslipe litt og så polere opp. Bør kunne fikses så lenge det ikke er igjennom klarlakken. Dirty reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2015 Regner med jeg må sette det vekk!!Er det noen på sørlandet som tar på seg jobb her?Helst i området mandal\kristiansand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 12, 2015 Share Skrevet Mars 12, 2015 (endret) Du får ta deg 5 minutter og registrere deg og poste en forespørsel her: http://www.detailersclub.no/forum/forum/56-jobb-oenskes-utfoert/ Så skal du se du blir nedlesset i tilbud De har også en liste over medlemmer som tar oppdrag og hvor de hører til: http://www.detailersclub.no/forum/topic/4589-hvor-holder-landets-detailere-til/ Endret Mars 12, 2015 av StigJ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Mars 12, 2015 Share Skrevet Mars 12, 2015 Jeg våtslipte kanalene på min E60. Har aldri gjort det før, men det ble ikke så ille. Og ver langt fra så vanskelig som jeg fryktet, bare du overvinner angsten for å bruke slipepapir på lakken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2015 har booka en dude nå, bodde jo i nabolaget nesten StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Mars 12, 2015 Share Skrevet Mars 12, 2015 Post bilder etter utført arbeid. Interessant å se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2015 Yep skal gjøre det, blir det ikke bra sender jeg den i lakkbosen og monterer skvettlapper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 13, 2015 Share Skrevet Mars 13, 2015 Mmm skvettlapper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2015 Det ble mye bedre, men ikke strøkent! må nok få lakket bredderen bak i hvert fall.Hadde bare noen dårlige bilder jeg tok i farten.E61'n skulle også hatt seg en polering så jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå