Slavearbeider'n Skrevet Mars 12, 2015 Share Skrevet Mars 12, 2015 (endret) Hvilket verktøy må jeg bruke på dynamoreim strammern. Har ikke slikt i verktøykassa? Endret Mars 12, 2015 av Slavearbeider'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sand1 Skrevet Mars 12, 2015 Share Skrevet Mars 12, 2015 torx heter verktøyet du er på jakt etter, uti fra bildet kan det se utsom t25/t30 eller noe i den duren der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Mars 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2015 Veit det er torx, var mer størrelsen jeg lurte på. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mars 12, 2015 Share Skrevet Mars 12, 2015 Antar at du har en linjal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmaxi Skrevet Mars 13, 2015 Share Skrevet Mars 13, 2015 Anbefaler deg og kjøpe et sett. Du vil sikkert ha bruk for flere på den bilen senere. Dette synes jeg er mest for penga, og tåler litt. +10-års garanti. http://www.biltema.no/no/Verktoy/Handverktoy/Skrutrekkere-og-Bits/Bitssett/Bitssett-40-deler-71514/ Den har overgang til både 3/8 og 1/2 skralle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå