marhag11 Skrevet Mars 17, 2015 Share Skrevet Mars 17, 2015 (endret) Hei! kjøpte for noen mnd min andre E46, tenkte å lage en liten tråd. bilen er en e46 316! bilen var ganske så kjedelig når jeg kjøpte den... ting som er gjort og montert: Sort taktrekk Midtarmlene Mtech 2 framfanger AE ringer Tuning art senkesett 2 din spiller Justerbart Camber stag camber plates forran Sorte nyrer Multifunksjons ratt! M-tech fanger bak Ny eksos M-speil Lakerte dørhåndtak Redstuff klosser Sorte sport skinn seter 3 delte bbs nye skjermer forran nye rustfrie dører ny lakert 2016 luft understell nye lister rundt om bilen kommende deler! : Nye dekk bak 2,2L motor og girkasse ny lakk Nye slissede skiver ( kansje ) soting av vinduer Endret Oktober 3, 2016 av marhag11 Christian Haugerud og 87531_1453658075 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 17, 2015 Share Skrevet Mars 17, 2015 Velkommen til forumet! Endelig Følger med videre! Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet Mars 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2015 takk:D skal prøve og oppdatere så ofte jeg klarer! skal ned å skru nå!: D Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet Mars 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2015 var nede å tok av de siste slangene så nå er motoren klar for å løftes ut i morgen! men uflaksa mi fortsetter.... ene bakdekke mitt lekker luft mellom dekk og felg kant... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 17, 2015 Share Skrevet Mars 17, 2015 det er ganske standar at rondell felgene lekker luft med dekk strekk! hvordan dekk bruker du?ville anbefalt deg å dra innom et dekk verksted å få de til å hive på dekk sealer, samme stoffet de bruker når de plugger et dekk, da blir det tett! måtte tillogmed gjøre det på mine gamle dekk med 255 toyo t1r Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet Mars 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2015 er nankang ns20... så dem kan legge på sealer selv om dekket er på felg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel-A Skrevet Mars 17, 2015 Share Skrevet Mars 17, 2015 Dette blir tøft Skal ikke godkjenne med større motor, med det samme du har tatt ut motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet Mars 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2015 nei ikke denne gangen... må ha litt mer på konto først... kostet meg en god del å sette på sommer felger... håper på bedre lykkei morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 17, 2015 Share Skrevet Mars 17, 2015 er nankang ns20... så dem kan legge på sealer selv om dekket er på felg? jepp! det jeg gjorde hvertfall og de dekka har stått på nå i 2-3 år fortsatt like mye luft som når jeg brukte sealeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet Mars 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2015 hmm får dra på ett dekksenter på torsdag da! håper virkelig det funker.... ellers blir det vinter hjul 1 mnd til ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 18, 2015 Share Skrevet Mars 18, 2015 Fin bil, og rå sommerfelger! Følger her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Mars 18, 2015 Share Skrevet Mars 18, 2015 Der kom tråden ja, rå bil ! følger her Baklie_E30 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mars 18, 2015 Share Skrevet Mars 18, 2015 Lekkert! følger med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 18, 2015 Share Skrevet Mars 18, 2015 Nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeffreyTD Skrevet Mars 18, 2015 Share Skrevet Mars 18, 2015 Følger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå