Daniel. Skrevet Mai 2, 2015 Share Skrevet Mai 2, 2015 Digger bilen din! marhag11 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet Mai 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2015 Digger bilen din! takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet Mai 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2015 fått lakert speil og dørhåndtak! men selfølgelig gikk mobilen tom for strøm når jeg skulle ta bilde, så skulle jeg starte bilen etter jobb og da var den selfølgelig tom for strøm... fikk start på den med startkabler... så kom jeg på posten for å hente AE ringene jeg hadde bestilt, men selfølgelig var ikke pakken der, den var på Spar Nær i laura... toppen av kaka så er dynamoen min ødelakt så må fåtaki ny..... ene possitive tingen med dagen er att jeg har fått nytt panser emblem og ledninger til cruise kontroll og lyd til multifunksjons rattet! kommer bilder i morgen! Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet Mai 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2015 Fått montert ett speil idag! Kjempe fornøyd! Blir montering av speil nr 2 og dørhåndtak i morgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 5, 2015 Share Skrevet Mai 5, 2015 hvorfor bare montert et speil i dag? ser foresten veldig bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 5, 2015 Share Skrevet Mai 5, 2015 hvorfor bare montert et speil i dag? ser foresten veldig bra ut! X2 Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet Mai 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2015 hvorfor bare montert et speil i dag? ser foresten veldig bra ut! Begynte å regne.... Skal montere resten i dag Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 6, 2015 Share Skrevet Mai 6, 2015 Åja sånn sett Ja noe nytt om dynamoen? Er den på vei? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet Mai 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2015 Åja sånn sett Ja noe nytt om dynamoen? Er den på vei? Jepp Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet Mai 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2015 da har dagen kommet hvor jeg har somla meg til å fått montert dørhåndtak, speil og cruse kontroll/lydjustering på rattet:D da er det bare å kikke etter nye deler! ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 6, 2015 Share Skrevet Mai 6, 2015 ser kjempe bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet Mai 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2015 ser kjempe bra ut! Litt fornøyd ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Br3kke Skrevet Mai 6, 2015 Share Skrevet Mai 6, 2015 Looking good =) Følger med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Mai 6, 2015 Share Skrevet Mai 6, 2015 Bedre og bedre hva er det nye du ser etter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet Mai 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2015 Bedre og bedre hva er det nye du ser etter? Vet faktisk ikke:( må ha 2 nye dører vertfall.. Tips til noe annet?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå