marhag11 Skrevet Mai 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2015 Det er når du fjerner alt "unødvendig" fra motorrommet, og omplasserer ting vekk, slik at det ser veldig cleant ut til slutt. Eksempelvis: Ahh:D får prøve å vaske og rydde litt der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet Mai 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2015 Hel folie i matt rosa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet Mai 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2015 Hel folie i matt rosa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Mai 11, 2015 Share Skrevet Mai 11, 2015 Jeg har lyseste forran å veldi mørkt bak men syns egentlig jeg kunne hatt lysere da jeg har helt svart interiør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 11, 2015 Share Skrevet Mai 11, 2015 helrøde lykte! og litt soting av vinduer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet Mai 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2015 Jeg har lyseste forran å veldi mørkt bak men syns egentlig jeg kunne hatt lysere da jeg har helt svart interiør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Mai 11, 2015 Share Skrevet Mai 11, 2015 Samme her med tak å alt. Å min far tok hakket lysere på alt bak, å må si jeg ble rimelig misunnelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Mai 11, 2015 Share Skrevet Mai 11, 2015 Hva med å foliere ryggelysene røde? tror det hadde blitt pent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mai 12, 2015 Share Skrevet Mai 12, 2015 Røde baklykter hva med å fjerne viskeren bak? Evt midtstille den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet Mai 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2015 Må vente litt med sot Pga rust angrep på ene døra.. Da blir det montering av røde lykter bak i morgen! Drevet å sett etter glass propp til bakruta, får se om jeg heller må skjære ut en pleksiglass bit og sette nedi:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet Mai 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2015 Skull hatt leppe til fangeren... Noen som har noen tips? Noen som vet hvor jeg får taki sånne side skjørt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Mai 13, 2015 Share Skrevet Mai 13, 2015 De sideskjørta er vel orginale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet Mai 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2015 De sideskjørta er vel orginale? viss du ser under skjørtene så er det en sort ¨list¨ eller skjørt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Mai 13, 2015 Share Skrevet Mai 13, 2015 Ja fankern der ja. Hjelper å åpne aua skjønner jeg. Nei da er jeg ikke mye til hjælp. Flott bil btw. Misunner deg d58'ene no grenseløst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet Mai 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2015 Ja fankern der ja. Hjelper å åpne aua skjønner jeg. Nei da er jeg ikke mye til hjælp. Flott bil btw. Misunner deg d58'ene no grenseløst. haha lett over alt.. finner ikke noe selv... første gang jeg har sett sånne på siden hehe er fornøyd med dem men syntes dem er litt kjedelige... er på kikk etter nye felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå