Slavearbeider'n Skrevet Mai 20, 2015 Share Skrevet Mai 20, 2015 Ahhh I see. Ikke dumt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet Mai 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2015 Ahhh I see. Ikke dumt!Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet Mai 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2015 Da har pakka fra gs kommet! Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Mai 26, 2015 Share Skrevet Mai 26, 2015 Flott E46! Følger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
davidgranas Skrevet Mai 27, 2015 Share Skrevet Mai 27, 2015 hvordan er det å kjøre med folk i bilen? går det med full bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet Mai 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2015 0 problem! Har bumpStopp så blir ikke noe lavere uansett om jeg har en elefant i bagasjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Mai 27, 2015 Share Skrevet Mai 27, 2015 er bumpstopp egentlig bra for bil og understell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet Mai 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2015 Njaa, vill vell gå litt hardtutover topp lageret tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
davidgranas Skrevet Mai 28, 2015 Share Skrevet Mai 28, 2015 Har du link på bumpstop? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
davidgranas Skrevet Mai 28, 2015 Share Skrevet Mai 28, 2015 Har du link på bumpstop? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet Mai 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2015 Har du link på bumpstop? Sent from my iPhone using Tapatalk Hehe nei, kjøpte det på biltema Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet Mai 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2015 Endelig kom pakken fra bilpleiekongen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Mai 28, 2015 Share Skrevet Mai 28, 2015 Endelig kom pakken fra bilpleiekongen gleder meg til å teste det til uka! image.jpg Den pakka der er HELT sjuk. Prøvde pakka mi forrige uka. Bilen blødde så deg sang. Så ut som hele bilen var skutt i filler. Ett par kjappe drag med svampen og nuppene er borte. Du kommer ikke til å bli skuffa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet Mai 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2015 Den pakka der er HELT sjuk. Prøvde pakka mi forrige uka. Bilen blødde så deg sang. Så ut som hele bilen var skutt i filler. Ett par kjappe drag med svampen og nuppene er borte. Du kommer ikke til å bli skuffa.Aldri prøvd dette før.. Og fikk ett tips på å teste dette produktet! godt å høre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Haugerud Skrevet Mai 30, 2015 Share Skrevet Mai 30, 2015 Kunne du forklart meg hvor man setter bump stoppen? Helt ny på dette og lurer på om den skal sitte på demperen eller fjæra? For på e46 er jo disse skilt fra hverandre. Sliter litt med at min e46 er litt for mjuk, ville hatt den stivere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå