Christian Haugerud Skrevet Mai 30, 2015 Share Skrevet Mai 30, 2015 Kunne du forklart meg hvor man setter bump stoppen? Helt ny på dette og lurer på om den skal sitte på demperen eller fjæra? For på e46 er jo disse skilt fra hverandre. Sliter litt med at min e46 er litt for mjuk, ville hatt den stivere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Mai 30, 2015 Share Skrevet Mai 30, 2015 Den er vel montert på demperen, du får forskjellige typer noen som skal tres utenpå og noen du må av med demperen for å få på for å få tredd den over. Bilen blir ikke stivere med mindre den ligger på bumpstoppen. Christian Haugerud reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Haugerud Skrevet Mai 30, 2015 Share Skrevet Mai 30, 2015 Ja da har jeg forstått det riktig. men hvis jeg får tak i bumpstops som tres utenpå kan jeg ha bumpstops hele veien så den ikke vil dempe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Mai 30, 2015 Share Skrevet Mai 30, 2015 Mja du kan selvfølglig gjøre det, men ikke gjør det likevel. Bilen vil bli forferdelig å kjøre, samt ha elendige kjøreegenskaper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet Mai 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2015 Kjøp stivere fjærer er nokk tipset der samt andre dempere! BumpStoppene jeg har er tredd ned på demperen:). Jeg har kunn bumpStoppen for å ikke slå nedi skjermen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet Mai 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2015 liten oppdate! Redstuff klosser er montert! lakert kalippere, olje skift og nye lykteglass har endelig kommet! fikk endelig testet sonar sin felg rens! funket veldig bra! men må fortsatt polere oppigjen felgene før neste helg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Mai 30, 2015 Share Skrevet Mai 30, 2015 Strøkent! Hvordan får du til å ta bilder uten at angel eyesene lyser opp alt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet Mai 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2015 Strøkent! Hvordan får du til å ta bilder uten at angel eyesene lyser opp alt? Haha... Aner ikke.... Er vell lysjustering på kamera, brukte auto knappen på kamera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Mai 31, 2015 Share Skrevet Mai 31, 2015 Haha... Aner ikke.... Er vell lysjustering på kamera, brukte auto knappen på kamera er ikke noe flink på sånt:( Haha, får aldri tatt noe bra bilder med lysa på jeg Men så er ikke bilen min like fotogen som din heller da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusE34tds Skrevet Mai 31, 2015 Share Skrevet Mai 31, 2015 Hvis du vil ha "sports skiver" billig så har dem foran og bak på Biltema til 999kr foran og 499kr til bak:) funker helt ok:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet Mai 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2015 Hvis du vil ha "sports skiver" billig så har dem foran og bak på Biltema til 999kr foran og 499kr til bak:) funker helt ok:) Blir nokk ikke noe Biltema skiver:) men takk for tipset;) koed har skiver, jeg må bare ha penger først... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet Mai 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2015 Haha, får aldri tatt noe bra bilder med lysa på jeg Men så er ikke bilen min like fotogen som din heller da! Haha er nokk fotogen bilen din også! Riktig lys og vinkel gjør underverker! wrnr1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet Mai 31, 2015 Share Skrevet Mai 31, 2015 (endret) Følger Endret Mai 31, 2015 av karolinef Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Mai 31, 2015 Share Skrevet Mai 31, 2015 kunne vell ikke funne link til bump stoppen fra biltema? finner ikke noe der... og vet heilt ærlig ikke korsen den ser ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 31, 2015 Share Skrevet Mai 31, 2015 (endret) supert Hagen supert! du imponerer stadig! virkelig flott! er bud nesten helg? når kjører du? jeg vil også foresten! den iron x greia du kjøpte er det spray eller shampo lignende greie? si ifra hvordan den funker! ^^enten så får jeg bli med til bud eller så kan du stå i garasjen med meg og bytte glødeplugger xD Endret Mai 31, 2015 av Freakshow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå