Slavearbeider'n Skrevet Mai 31, 2015 Share Skrevet Mai 31, 2015 supert Hagen supert! du imponerer stadig! virkelig flott! er bud nesten helg? når kjører du? jeg vil også foresten! den iron x greia du kjøpte er det spray eller shampo lignende greie? si ifra hvordan den funker! ^^ enten så får jeg bli med til bud eller så kan du stå i garasjen med meg og bytte glødeplugger xD Iron X får du enten som skum eller på vanlig sprayflaske. Spray det på tørr bil, la det virke i max 5 minutter og bruk clay/clayklut eller claysvamp der det kommer frem lilla partikler. Og med ett par drag med claysvampen så er alle nupper og ujevnheter borte. Helt rå den greia. marhag11 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 31, 2015 Share Skrevet Mai 31, 2015 må vel kanskje gå til inkjøp av den! men mins jeg leste på DCN at sprayen skal funke bedre en skummet. om det stemmer veit jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Mai 31, 2015 Share Skrevet Mai 31, 2015 Kan anbefales. Marhag11 backer meg nok på det når han har prøvd sin. 87531_1453658075 og Freakshow reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet Juni 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2015 supert Hagen supert! du imponerer stadig! virkelig flott! er bud nesten helg? når kjører du? jeg vil også foresten! den iron x greia du kjøpte er det spray eller shampo lignende greie? si ifra hvordan den funker! ^^ enten så får jeg bli med til bud eller så kan du stå i garasjen med meg og bytte glødeplugger xD Prøver så godt jeg kan 87531_1453658075 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 1, 2015 Share Skrevet Juni 1, 2015 Prøver så godt jeg kan[emoji16] Skal til bud ja[emoji16] fredag morgen reiser jeg! IronX et vell spray til clay bar tingen jeg fikk anbefalt [emoji16] bildet kommer når jeg får testet! Tror jeg skal ta det i morgen![emoji16] Hahaha bytt plugger i dag og dra oppover til bud på fredag! Hehe hadde jeg hatt penger til det gikk så satans mye penger i flyttinga osv Oo Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet Juni 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2015 Hehe hadde jeg hatt penger til det gikk så satans mye penger i flyttinga osv Oo Sent from my iPhone using Tapatalk haha var det ja :/ Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Juni 1, 2015 Share Skrevet Juni 1, 2015 mulig du kunne funne link til bumpstoppen? finner ingen plass på biltema sin hjemmeside.... og vet ikke helt hvordan den ser ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet Juni 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2015 mulig du kunne funne link til bumpstoppen? finner ingen plass på biltema sin hjemmeside.... og vet ikke helt hvordan den ser ut skal fikse det etterpå, må bare bli ferdig med bilen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Juni 1, 2015 Share Skrevet Juni 1, 2015 skal fikse det etterpå, må bare bli ferdig med bilen:) herliiig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet Juni 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2015 http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Bilreservedeler/Chassisdeler/Stotdempere/Stotdempere-ovrig/Gjennomslagsstopp-2-stk-2000020141/ den nederst på høyre og venstre side bruker jeg 13mm, men ser ut til å være utsolgt mange steder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet Juni 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2015 da kom dagen alle bmw e46 eiere elsker... bremse skjoldet svikter ved festinga til fjærene i bremseskoa... fikk fikset det ganske greit med skruer og muttere! ( ja skoa skal byttes... men det blir neste mnd...) i morgen blir det full polering! Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet Juni 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2015 (endret) Litt regn er ingen unskyldning til å ikke vaske bil! så i dag ble det vask i regn og rubbing-polering-woxing! fikk testet clay bar og iron-X i dag! veldig fornøyd! men fikk ikke av all iron-X så litt opptur og litt nedtur... men funket bra selvom det var litt ekstra jobb! nå er jeg snart klar for Bud! litt invendig vask så er vi i mål! lite tilbake blikk fra da jeg kjøpte bilen! Endret Juni 2, 2015 av marhag11 HenrikSolberg, wrnr1, karolinef og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Juni 3, 2015 Share Skrevet Juni 3, 2015 Fikk ikke av Ironx`n? Som i spylte for dårlig av av bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet Juni 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2015 Fikk ikke av Ironx`n? Som i spylte for dårlig av av bilen? Haha fikk beskjed om å tørke alt helt fint så polere jeg... Det bilpleiekongen sa... Så gjorde det jeg:) var litt drift og polere panser for der hadde jeg hatt på litt mye, men resten gikk supert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Juni 4, 2015 Share Skrevet Juni 4, 2015 Haha fikk beskjed om å tørke alt helt fint så polere jeg... Det bilpleiekongen sa... Så gjorde det jeg:) var litt drift og polere panser for der hadde jeg hatt på litt mye, men resten gikk supert! polering av lister og vasking i morgen! Så er det ikke mange timene til jeg drar til bud! Haha! Jaja hver sin lyst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå