wrnr1 Skrevet Januar 15, 2016 Share Skrevet Januar 15, 2016 Gledes til resultatet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 15, 2016 Share Skrevet Januar 15, 2016 Hvis du ikke skal lakere inni dører så tar du orginal fargen [emoji12] selv en liten fargenyans kommer til å plage deg til døde! [emoji12] Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maggi93 Skrevet Januar 15, 2016 Share Skrevet Januar 15, 2016 Stemmer for orginal farge siden du ikke skal lakkere innvendig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet Januar 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2016 Ble orginal fargen? Maskert og klar til lakerings på mandag! Kommer noen flere bilder ut i morgen? Lakerer var veldig fornøyd med grunnarbeide mitt så nå er jeg ganske så stolt over denne lille bilen? danskiii, HenrikSolberg og wrnr1 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Januar 16, 2016 Share Skrevet Januar 16, 2016 Kan jeg spørre hva det ble til.når du tok grunnarbeidet selv? Send gjerne på pm Sendt fra Z5 Premium, uvant, skriveleif forekommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 16, 2016 Share Skrevet Januar 16, 2016 bra bra! du får vente noen år også sende bilen ned til polen og få tatt hele sulamitten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet Januar 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2016 bra bra! du får vente noen år også sende bilen ned til polen og få tatt hele sulamitten! Haha ja? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet Januar 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2016 (endret) her er noen bilder fra maskeringa i går men fant en bulk på framskjermen jeg akkurat har kjøpt hos koed.. utover bulk var ikke lakereren så fornøyd med... Endret Januar 16, 2016 av marhag11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet Januar 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2016 Gledes til resultatet fint vi er flere sommerfugler i magen når jeg parkerte den i lakk boksen wrnr1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Januar 16, 2016 Share Skrevet Januar 16, 2016 Plass til min og inni der? <3 Sendt fra Z5 Premium, uvant, skriveleif forekommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet Januar 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2016 Plass til min og inni der? <3 Sendt fra Z5 Premium, uvant, skriveleif forekommer. haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Januar 16, 2016 Share Skrevet Januar 16, 2016 Bluewater er en fin farge, og du ser neesten ikke forskjell:) Sent fra min HUAWEI GRA-L09 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet Januar 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2016 Bluewater er en fin farge, og du ser neesten ikke forskjell:) Sent fra min HUAWEI GRA-L09 via Tapatalk ikke helt etter min smak men var da grei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet Januar 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2016 Da er bilen ferdig lakert!? Litt smått som må fikses på men det skulle lakereren fikse?Stor fornøyd med fargen selvom det ikke er mye forskjell?Så også att jeg har jukset litt.. Men kan ikke klage på noen andre enn meg selv på grunn arbeidet..:/ håper dere blir like fornøyde som meg!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 18, 2016 Share Skrevet Januar 18, 2016 Nice Skjer med hjulbuen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå