marhag11 Skrevet April 5, 2015 Forfatter Share Skrevet April 5, 2015 Blank og fin helt nydelig! Vurdert lakkerte dørhåndtak? jepp! har pratet med en som skal selge det! så skal ringe han i morgen! så blir vi enige om pris kommer det på om noen dager:D HenrikSolberg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 6, 2015 Share Skrevet April 6, 2015 ble bra med polerings marius! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet April 6, 2015 Forfatter Share Skrevet April 6, 2015 ble bra med polerings marius! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet April 9, 2015 Forfatter Share Skrevet April 9, 2015 en god og en dårlig nyhet! starter med den gode! Bakfangeren min er ferdig lakert så da kommer den på i helga! den dårlige er att jeg funnet ut att jeg ikke får brukt leppa til fangeren... ble kansje litt for lav? HenrikSolberg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet April 9, 2015 Share Skrevet April 9, 2015 helt perfekt spør du meg danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet April 9, 2015 Forfatter Share Skrevet April 9, 2015 helt perfekt spør du meg skulle ønske jeg kunne hatt den sånn :/ men veien oppe her er for dårlig:( leppa skulle vert litt tynnere bare... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 9, 2015 Share Skrevet April 9, 2015 kjør uten leppa så slepper du og heve den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet April 9, 2015 Forfatter Share Skrevet April 9, 2015 kjør uten leppa så slepper du og heve den! Hehe ja, blir uten leppe nå:/ hadde jeg ikke bod i skogen hadde leppa vert på Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet April 10, 2015 Forfatter Share Skrevet April 10, 2015 Trenger litt hjelp nå, driver å vurderer nye felger... Noen som har noen tips til andre felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 10, 2015 Share Skrevet April 10, 2015 Hva slags prisklasse tenker du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 10, 2015 Share Skrevet April 10, 2015 Behold rondellene du! Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet April 11, 2015 Share Skrevet April 11, 2015 Enig med Freak, btw ser foresten dritrå ut med/uten leppen Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet April 11, 2015 Forfatter Share Skrevet April 11, 2015 Vill ha rondellene men dem sliter så utrolig mye dekk... Pris mellom 4-8 for felger uten dekk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 11, 2015 Share Skrevet April 11, 2015 må du få slengt ut bilde av ræva med ny fangeren! ^^vals litt mere hjulbuer og litt mindre camber så ordner det seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet April 11, 2015 Share Skrevet April 11, 2015 RS i 17 tom, må bli kopi for din prisklasse dog. Evt så er det vel et sett med RC 300/301 til salgs på forumet til 7k, eller var det på finn? Og skjønner at du ikke kan bruke lippa sånn den er nå, vegen mellom Hamar og Elverum er jo ganske sportete / mye 'grøpper'. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå