scoot Skrevet Mars 20, 2015 Skrevet Mars 20, 2015 Ikke ha den høyere enn papirene tilsier, heller! Siste gang jeg godkjente senk, ble bilen også satt på en bremsetester. Og første gangen, tok de den for en prøvetur og sjekket om styringen rettet seg opp igjen. Samme skjedde med meg sist jeg godkjente ( Sarpsborg ). Ikke all verden av en tur, bare rundt bygget.
TheMaa Skrevet Mars 20, 2015 Skrevet Mars 20, 2015 Samme skjedde med meg sist jeg godkjente ( Sarpsborg ). Ikke all verden av en tur, bare rundt bygget. I sarp er jo BT folka sjuke i hue, blir mysen fra nå av. Selvom dem bytter litt mellom sarp-mysen så har jeg mye bedre erfaring med mysen
lierbimmer Skrevet Mars 20, 2015 Skrevet Mars 20, 2015 Målte dette på min også og skrev i vognkortet. Tuv papirene fikk jeg beholde.
scoot Skrevet Mars 20, 2015 Skrevet Mars 20, 2015 I sarp er jo BT folka sjuke i hue, blir mysen fra nå av. Selvom dem bytter litt mellom sarp-mysen så har jeg mye bedre erfaring med mysen Jeg har utelukkende positiv erfaring i Sarpsborg jeg. Hyggelige og imøttekommende kar som sjekket min E34, ikke noe å utsette på behandlingen. Men så skal det legges til at jeg hadde alt papirarbeid i orden. - 4hjulskontroll - Lysjustering - Kalkulasjoner på dekk/felger som viste at jeg var innenfor grensene for økt rulleomkrets samt endring av innpress. - Skikkelig TÜV papirer på fjørene - Fjørene montert korrekt slik at nummerne er godt synlig. Mitt inntrykk er at hvis du møter opp med solid papirarbeid blir du behandlet ordentlig.
TheMaa Skrevet Mars 20, 2015 Skrevet Mars 20, 2015 (endret) Jeg har utelukkende positiv erfaring i Sarpsborg jeg. Hyggelige og imøttekommende kar som sjekket min E34, ikke noe å utsette på behandlingen. Men så skal det legges til at jeg hadde alt papirarbeid i orden. - 4hjulskontroll - Lysjustering - Kalkulasjoner på dekk/felger som viste at jeg var innenfor grensene for økt rulleomkrets samt endring av innpress. - Skikkelig TÜV papirer på fjørene - Fjørene montert korrekt slik at nummerne er godt synlig. Mitt inntrykk er at hvis du møter opp med solid papirarbeid blir du behandlet ordentlig. Jeg har aldri prøvd å godkjenne senk osv, men jeg ble innkalt pga soting. Fiksa dette men like forbanna skulle han ha full sjekk. Selvfølgelig kom det mer feil, kom tilbakedet var fikset og da var det feil fordi jeg mangla et deksel på et stag i forstillinga. Han her var bare ute etter å finne feil.Men siste gangen møtte jeg en eldre kraftig kar og han var kjempe grei, han løfta opp bilen så under i 10sec også var det ferdig Endret Mars 20, 2015 av TheMaa
E.C. Skrevet Mars 25, 2015 Skrevet Mars 25, 2015 Godkjente min idag. Jeg har et ikke justerbart sett fra H&R med moderat senk, 40/15mm - foran/bak. Hadde med vognkort del 1 + 2, TüV-papirer og hjulstillingspapirer. Først var det litt kjøring i sirkel med ganske krapp sving for å sjekke om noe subbet (begge retninger, høyre/venstre). Videre var det en liten tur rundt bygget hvor det ble sjekket at bilen går rett og ikke trekker til siden ved nedbremsing. Opp på bukk, sjekket nummer på fjærer og rammenummer, sjekket også at fjærene ikke velter ut av skåla når hjula henger i lufta. Ble tatt en del bilder underveis. Sjekket generelt klareringen fra hjula. Gikk videre for å betale, ventet så på at papirarbeidet skulle bli ferdig. Totalt tidsforbruk var 1 time, ble hentet inn presist mtp avtalt klokkeslett. Generelt veldig hyggelig opplevelse som gikk smertefritt, hadde god dialog med han som godkjente. Ingen problemer overhodet. Dette var i Bergen. D.Toft og scoot reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå