janerik171187 Skrevet April 10, 2015 Share Skrevet April 10, 2015 nice, får ta en ordentlig titt på den åsen den er for rust etc da håpe på det beste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet April 10, 2015 Share Skrevet April 10, 2015 Sykt prosjekt!! Følger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet April 11, 2015 Forfatter Share Skrevet April 11, 2015 Får se hvor sykt det blir etterhvert bimmerfan Fått på litt småtteri Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsf Skrevet April 11, 2015 Share Skrevet April 11, 2015 tøft at folk gidder og gjøre sånt arbeid enda, stå på dette blir kanon ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet April 11, 2015 Forfatter Share Skrevet April 11, 2015 Tfs: er kult og høre Takker skal prøve på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 13, 2015 Share Skrevet April 13, 2015 Godt å se når folk gir liv til slike prosjekter. Stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet April 13, 2015 Forfatter Share Skrevet April 13, 2015 Takker Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 15, 2015 Share Skrevet April 15, 2015 Følger med! Hva skjer med den andre bilen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet April 15, 2015 Forfatter Share Skrevet April 15, 2015 (endret) Shattered: Den står i gården og chiller den Klarer ikke dra seg selv opp bakken engang nå haha! så må feilsøke imorgen Endret April 15, 2015 av powerfulglenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet April 19, 2015 Forfatter Share Skrevet April 19, 2015 Står litt still om dagen for jeg driver og vurderer foringer, om jeg skal lage/dreie selv eller kjøpe Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet April 22, 2015 Forfatter Share Skrevet April 22, 2015 Tok av mellomakslinga for og få på tanken idag så har ikke gjort så mye, men den ser egentlig ganske bra ut for rust E39en snek seg med på bilde janerik171187 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet April 22, 2015 Forfatter Share Skrevet April 22, 2015 trengte en ny diff foring også skal jeg ikke bruke så mye penger på den i første om gang så da dreia jeg nye foringer istedet for powerflex Så får se hvor lenge det her holder Men er litt gøy og lage sånt så, slenger med noen bilder Er ikke ferdig enda Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet April 22, 2015 Share Skrevet April 22, 2015 bruker vell litt tid på å lage de og da koster jo ikke så mye å handle powerflex f.eks. men om man ikke har noe bedre å gjøre (som f.eks jobbe litt overtid/privat) så erre jo greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet April 22, 2015 Forfatter Share Skrevet April 22, 2015 Jeg bruker faktisk ikke så lang tid mye er gjort på 1time Men jeg ser poenget ditt ja Kunne ha kjøpt, men er litt gøy og finne ut av nye muligheter osv Også når man har tilgang til dreibenk og gratis materiale så tenkte jeg at jeg kunne prøve meg på det Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Mai 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2015 Men hva synes folket? 318IS Turbo eller M50Turbo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå