Gå til innhold

2012 Mineralhvit E92

Share

Anbefalte innlegg

Hui, hoi. Etter og ha hatt e90 LCI i 2 år,  som jeg var meget fornøyd med, men det frista med nybil, og sommeren 2014 kjøpte jeg meg en fullspekka mercedes a-klasse. Men som tiden gikk, skjønte jeg fort at en BMW er mer "up my alley" og handlet meg en E92 LCI for 1 mnd's tid siden. Så dette blir nok ingen lang tråd, men noen bilder i ny og ne skal man da alltids klare.

Ikke så veldig mange bilder i begynnelsen her, men det kommer nok :)

Men over til bilen igjen. Det er en 2012 E92 320i, mineralhvit (Herregud som den fargen gjør seg i sola) med M-Pakke, Adaptive bi-xenonlys, Navi proff, ryggesensor forran og bak, active steering og alpine anlegg, bilen har også fått 325i eksos og liten m-spoiler i bilens farge samt sorte performance nyrer. Står på originale 19" m-felger, og den har runda 59000km.

Planen for bilen er jaggu meg ikke mange, men jeg har bestilt 60/40 senk fra H&R og nye michelin pilot supersport dekk, da runflat dekka som sitter på er så forbaska udugelige.

Kommer et bilde i begynnelsen

post-63258-0-48520400-1428174524_thumb.j

Endret av Hauerik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :) Nå ser det ut som det blir coilovers istedet, samme som jeg hadde på e90n - H&R monotube. Tror det er greit, da blir det som jeg vil med en gang, var dessuten veldig fornøyd med dem.

Endret av Hauerik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...