Hauerik Skrevet April 4, 2015 Share Skrevet April 4, 2015 (endret) Hui, hoi. Etter og ha hatt e90 LCI i 2 år, som jeg var meget fornøyd med, men det frista med nybil, og sommeren 2014 kjøpte jeg meg en fullspekka mercedes a-klasse. Men som tiden gikk, skjønte jeg fort at en BMW er mer "up my alley" og handlet meg en E92 LCI for 1 mnd's tid siden. Så dette blir nok ingen lang tråd, men noen bilder i ny og ne skal man da alltids klare. Ikke så veldig mange bilder i begynnelsen her, men det kommer nok Men over til bilen igjen. Det er en 2012 E92 320i, mineralhvit (Herregud som den fargen gjør seg i sola) med M-Pakke, Adaptive bi-xenonlys, Navi proff, ryggesensor forran og bak, active steering og alpine anlegg, bilen har også fått 325i eksos og liten m-spoiler i bilens farge samt sorte performance nyrer. Står på originale 19" m-felger, og den har runda 59000km. Planen for bilen er jaggu meg ikke mange, men jeg har bestilt 60/40 senk fra H&R og nye michelin pilot supersport dekk, da runflat dekka som sitter på er så forbaska udugelige. Kommer et bilde i begynnelsen Endret April 4, 2015 av Hauerik ChrisK reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 4, 2015 Share Skrevet April 4, 2015 Flott bil, dette! Blir bra med senk! Sleng ut flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet April 6, 2015 Share Skrevet April 6, 2015 Pen bil ! Følger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 6, 2015 Share Skrevet April 6, 2015 PEn bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 9, 2015 Share Skrevet April 9, 2015 Gratulerer med flott bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauerik Skrevet April 9, 2015 Forfatter Share Skrevet April 9, 2015 (endret) Tusen takk Nå ser det ut som det blir coilovers istedet, samme som jeg hadde på e90n - H&R monotube. Tror det er greit, da blir det som jeg vil med en gang, var dessuten veldig fornøyd med dem. Endret April 9, 2015 av Hauerik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 10, 2015 Share Skrevet April 10, 2015 Flott bil ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauerik Skrevet April 10, 2015 Forfatter Share Skrevet April 10, 2015 Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå