R4F431 RAFAEL Skrevet April 10, 2015 Share Skrevet April 10, 2015 Såg noen berre 20 min unna solgte nokken svarte sett med blinklys til bilen min. kjøpte dei for 500. anbefales på det sterkeste her er korsen den såg ut orginalt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E3Sex Skrevet April 10, 2015 Share Skrevet April 10, 2015 Synes de så bedre ut org eller disse, koster det samme: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 10, 2015 Share Skrevet April 10, 2015 De nederste koster for øyeblikket 316,- hos GS Bildeler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet April 10, 2015 Forfatter Share Skrevet April 10, 2015 Synes de så bedre ut org eller disse, koster det samme: maxresdefault.jpg Fine dei, var det orginale lys som er svarte? og synest klarklass er finere enn glass med rifler og er uklare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 11, 2015 Share Skrevet April 11, 2015 Synes de så bedre ut org eller disse, koster det samme: maxresdefault.jpg enig! disse er 10 ganger penere en de første linka! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 11, 2015 Share Skrevet April 11, 2015 Jeg synes også de andre som er avbildet her er mye penere, hadde selv slike på min e46. Klarglass gjør at det liksom ikke stemmer helt. Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet April 12, 2015 Forfatter Share Skrevet April 12, 2015 (endret) Jeg synes også de andre som er avbildet her er mye penere, hadde selv slike på min e46. Klarglass gjør at det liksom ikke stemmer helt. Så du meiner dei kvite med uklart glass var finere? når bilen er plommerød of detaljene er svarte på bilen, synest eg personlig det blir veldig feil med kvite blinklys. edit: og det faktumet at alle andre lysene på bilen er klarglass untatt grøftelys. men det er en rar verden i lever i med forskjellige smaker Endret April 12, 2015 av R4F431 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 12, 2015 Share Skrevet April 12, 2015 Ja, jeg synes igrunn det også, men det var de sotede med striper jeg mente. Baklyktene er ikke klarglass originalt forøvrig, ei heller sideblinklysene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet April 12, 2015 Forfatter Share Skrevet April 12, 2015 Ja, jeg synes igrunn det også, men det var de sotede med striper jeg mente. Baklyktene er ikke klarglass originalt forøvrig, ei heller sideblinklysene. mine har baklyter har vært skiftet. men ja, side blinken er vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 13, 2015 Share Skrevet April 13, 2015 Jeg hadde samme blinklys på min E46. Syns de passer godt.Hadde samme farge også... Enig med deg at hvite fremme passer heller dårligt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå