Shattered Skrevet Oktober 24, 2016 Share Skrevet Oktober 24, 2016 Gøy å følge med uansett! Jeg fant en som var relativt rustfri, eide den ca et halvt år og solgte den til kompisen min for skampris - angrer på dette nå, selvfølgelig, men der og da ville jeg ha en bil med manuelt gir, så valget falt på en E46 320d som jeg ble fort lei, så kjøpte jeg E39 enda en gang Her er tråd på bilen min, hvis du vil ha litt å gjøre på do, feks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mars 3, 2017 Share Skrevet Mars 3, 2017 Syns du kan selge denne igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris86 Skrevet Mars 4, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2017 On 3.3.2017 at 18.15, RS-Heggem skrev: Syns du kan selge denne igjen. Ja du mener det ja:) vurderte faktisk å selge, da jag har fått lyst på F10 530D, men har slått det fra meg, så blir i mitt eie en stund til:) Det er ellers lite nytt, blir mesta kjørt å vasket. Ble en skikkelig grundig vask og lagt ett nytt lag med Fusso som beskyttelse for to uker siden, nye bremseskiver og green stuff klosser fram ble også byttet samme helgen. Venter på pakke fra Koed med litt service deler, så blir service neste helg. Får friske opp med litt nye bilder også Nyvasket å ny vokset:) Skiver og klosser montert. Skal få byttet frontrute og få tatt eu kontroll i løpet av denne eller neste måned. Marius2002, Freakshow, Robin L og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mars 22, 2017 Share Skrevet Mars 22, 2017 Håper du husker meg når du skal selge. Får jeg muligheten, så vil denne følge meg i grava. kris86 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris86 Skrevet Mars 22, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2017 15 timer siden, RS-Heggem skrev: Håper du husker meg når du skal selge. Får jeg muligheten, så vil denne følge meg i grava. Du er ikke glemt RS-Heggem reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris86 Skrevet Mars 22, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2017 Fikk tatt service i helgen. Olje og oljefilter, mikrofilter, dieselfilter og veivhusventilasjons filter ble byttet. Nye deksel til skiltlys ble skaffet, var rimelig stygg de gammle:) Har bestilt meg 3M poleringssett til lykter, så får jeg prøve å få opp glansen på baklyktene da de er vanvittig matt. Ser ikke bra ut:) S. Gunstad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 12, 2019 Share Skrevet September 12, 2019 Noe nytt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå