Gå til innhold

Min Faceliftet 98' BMW E46


Anbefalte innlegg

Ble bra det! Ser det bare sånn ut, eller fikk potta litt rar plassering i forhold?

Ja. Den havnet lengre inni fangeren. Skal se ka som kan gjøres [emoji52]

Hvilken fanger er dette egentlig?

En eg fikk billig med trolltuning. Er veldig lik mtech2 men ikkje heilt [emoji6] stikker meir ut nede.

Sendt fra mobilen med gigantiske pølsefingrer og småtaster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkje for å nevne fangeren var lakkert i titansilver elns

Og sprayet på perlemor ETTER lakken hadde størkna. Så det eg sparte på dinna kom jo på lakkeringsregninga.

Dette sa jo han i trolltuning ingenting om. Sa den berre var lakkert.

Sendt fra mobilen med gigantiske pølsefingrer og småtaster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns det var en merkelig fanger og en merkelig passform på den? eller er det bare meg? oO

er det ikke også veldig stor farge forskjell på bil og fanger? oO

Skitten og rein [emoji6] men ja. Litt farge forskjell blir det. Det er oljebasert lakk på bilen og vannbasert på fangeren.

Er ikkje så viktig, skal lakke opp resten av bilen uansett [emoji7]

Sendt fra mobilen med gigantiske pølsefingrer og småtaster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg ser den. No veit eg ikkje kor i landet du bor. men for meg her på nordvestlandet er vegene så dårlig at eg ikkje får brukt 170 hestene uansett. og for min del er 120 nok, kommer deg avgårde.

Bergogdalbarne heile jækla spagetti gryta av veger her. høler overalt og ingen tegn til velikehold.

Så må eg sei at e46en din var vell den fineste Prefacen eg har sett i sølv :) for meg er motor berre det som driver bilen. eg er meir for "the looks".

Men ellers så fant eg en meget strøken Mtech 2 fanger og må sei det ser nok best ut det ja. har noen riper, men ingen bulker. må jo lakke opp igjen uansett :P koster ikkje alværa og har ett lakkverksted for hånd som setter pris på at eg anbefaler dei til lakkreprasjon :P får greie priser.

Får ikkje brukt 170 hest? Er det ein plass ein bør ha møkje hest så er det vel på vestlandsvegar, for å få forbikjøringane overstått så fort som mulig :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...