R4F431 RAFAEL Skrevet September 30, 2015 Forfatter Share Skrevet September 30, 2015 Noen få personer elsker harry, så skal du først ta 4 potter bak så er det bare å ta den helt ut med skrift i rutene, horelys i interiøret osv osv, for det er få som kjøper biler som er midt i mellom harry og clean Så jeg ville enten valgt: M-tech 2 fanger foran OG bak + fjerne blåe lys o.l for å få en clean look, eller: beholde M3-fangeren foran, kjøre på med 4 potter bak, stor stereo, horelys, rutesenk, diger spoiler, sideskjørt og haugevis av M-emblemer, for selv om at jeg ikke takler tanken på å gjøre noe liknende, så er det faktisk folk som elsker slikt! Og du virker som en slik person (no offense) [emoji14]Ja nei. Eg er jo en av dei som synest biler har sjel. Men jaja. Har ikkje planer om å selge i nærmeste framtid. Har den nok til den nekter å kjøre for å sei det sann[emoji23] Eg solgte den forrige for denne dukket opp til stjelpris. Får se ka som skjer. Har gigantisk stereoanlegg med dobbel 12'er [emoji106] Skrift i rutene er i min smak etter litt tenking ikkje heilt meg. Og har allerede fått folk som vill kjøpe bilen. Selv etter å høre ka som skal gjøres. M emblem er jo reservert M- biler sann er det berre [emoji18] Jaja, det er jo min bil. Legger den jo ut her for å la andre se. Liker ikkje å trosse alle råd og meinger, men av og til så må man [emoji23] No offence taken. Veit der er mange så liker det 2 times tid herifra Ørsta/volda. [emoji23] harryhetens mekka! Sent fra min D6603 via Tapatalk wrnr1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 30, 2015 Share Skrevet September 30, 2015 Gjør akkurat hva du vil med din egen bil! Det er dine penger og kun du som skal like det. Ikke bruk egne penger på ting andre mener er best, som du kanskje ikke hadde valgt selv, dersom du var det eneste mennesket igjen på jorden Det viktigste er at du snur deg og titter på bilen, når du har parkert den et sted. Det er da du vet at du er glad i den og synes den er fin Uansett hva du gjør, vil det være noen som liker det og noen som ikke liker det. Selv om du ikke gjør noe som helst, og har den helt original. Felles for de aller fleste, er at de selv har mods som ikke hører til hverken årgangen eller modellen. F.eks. ettermontert sportsfangere, doble endestusser, LED her og der, ettermontert angel eyes osv. Ingen er bedre enn andre, for alle har "syndet." Det er bare smak og behag, og allmenn aksept for det de fleste liker. Det andre som er felles for alle, er at de ønsker å gjøre bilen sin finere! Det er bare noen som gjør seg selv til hyklere når andre velger en annen vei enn dem. R4F431 RAFAEL, Slavearbeider'n og awt reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet September 30, 2015 Share Skrevet September 30, 2015 For all del, gjør bestandig det DU vil! Det aller viktigste er at du selv blir fornøyd. Men om du spør om andres meninger, så vil du få deres meninger ;P Kommer alltid til å være noen som synes resultatet blir bra og andre som ikke liker det, akkurat som "Thundercoil" sier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toby91 Skrevet September 30, 2015 Share Skrevet September 30, 2015 Takk [emoji3] ja, mtech 2 fanger skal det bli. Ja nei. Noe er brukbart. Men beveg deg ut av sentrum og Lerstad så er drt heilt jæklig. Du som har sølvgrå e60 m5? Jobber ned på Gmg? [emoji12] Sent fra min D6603 via Tapatalk hehe:P neei hadde en svart E61 M5 bor i sykkylven:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Oktober 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2015 Donerte den gamle skjermen min til jobben der eg vasket begge sidene, men høgresiden blei clayet,renset,polert og vokset. Forskellen var stor! Sent fra min D6603 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Oktober 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2015 Fikk denne billig fra trolltuning. Lista nede lakeres svart og resten bilens farge Sent fra min D6603 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Oktober 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2015 Ja, og da igjen enbilvask. Prøvde meguiars wash and wax (testvinner) og må sei meg veldigfornøyd [emoji7] Sent fra min D6603 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Oktober 1, 2015 Share Skrevet Oktober 1, 2015 Tror ikke de blå parklysa dine hadde vert en hit her, og da bor jeg til og med i harryhetens mekka som du kaller det;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Oktober 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2015 (endret) Tror ikke de blå parklysa dine hadde vert en hit her, og da bor jeg til og med i harryhetens mekka som du kaller det;)Nei. Men heilt ærlig blir Ørsta /volda i så fall i minn vennekrets så blir dåkke referert til harrymekka. Er så mykje rart og fint der ute [emoji23] No offence, ej lika det.Edit: spurte alle på jobben, alle var enig og la til Fosnavåg, Brattvåg og hareide [emoji12] Sent fra min D6603 via Tapatalk Endret Oktober 2, 2015 av R4F431 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Oktober 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2015 Bakfanger ankommet. Sent fra min D6603 via Tapatalk wrnr1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Oktober 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2015 For å få ut skruene bake måtte eg ha føkkings 50 torx... Heilt vill størelse. Får jo 30 til å se ut som en kødd i forhold [emoji23] Sent fra min D6603 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Oktober 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2015 Trur vi har vinner bildet for klarhet og lysstyrke her. Prøvemontert. Sent fra min D6603 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Oktober 7, 2015 Share Skrevet Oktober 7, 2015 (endret) Hahaha, må bare le litt av den kommentaren din om dine egne fotograf-ferdigheter xD Men fangeren så bra ut Endret Oktober 7, 2015 av wrnr1 R4F431 RAFAEL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Oktober 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2015 Hahaha, må bare le litt av den kommentaren din om dine egne fotograf-ferdigheter xD Men fangeren så bra ut Eg tar bilde med mobilen. Blir veldig gode når det er lyst, men blitzen er heilt fokka. Sent fra min D6603 via Tapatalk wrnr1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Oktober 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2015 Ej e den kuleste kidd'en i gata for sure. Sent fra min D6603 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå