wrnr1 Skrevet Oktober 8, 2015 Share Skrevet Oktober 8, 2015 Hahaha, jeg ville vel ha lakkert den før jeg monterte den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Oktober 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2015 Hahaha, jeg ville vel ha lakkert den før jeg monterte den Lakkerer ikkje en fanger uten eg er 100% sikker den passer. sendes til lakkering i morgen. da kjører eg uten. wrnr1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Oktober 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2015 Hahaha, jeg ville vel ha lakkert den før jeg monterte den ikkje nok med det. den er jo lakkert i århundrets styggeste farge (den er veldig annerledes i virkligheten) En slags sølvgrå med PERLEMOR D: æsj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Oktober 8, 2015 Share Skrevet Oktober 8, 2015 Hahaha xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Oktober 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2015 Jaja, mens Slavearbeider kvir seg till 100.000. Så kan eg legge att nokke nesten like låkt. Sent fra min D6603 via Tapatalk Slavearbeider'n reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Oktober 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2015 Og da kan eg også slenge inn at fangeren er til lakkering. Og snuser på heillakering. I samme farge selvfølgelig. Sendt fra mobilen med gigantiske pølsefingrer og småtaster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Oktober 9, 2015 Share Skrevet Oktober 9, 2015 Jaja, mens Slavearbeider kvir seg till 100.000. Så kan eg legge att nokke nesten like låkt. Sent fra min D6603 via Tapatalk Hahaha, du må ikke ta bilde når du kjører da mann....! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Oktober 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2015 Hahaha, du må ikke ta bilde når du kjører da mann....!Var på en tom parkeringsplass. Men ja heilt riktig det [emoji23] Sendt fra mobilen med gigantiske pølsefingrer og småtaster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard P Skrevet Oktober 11, 2015 Share Skrevet Oktober 11, 2015 Harrymekka i Fosnavåg ? Hvor er så du fra ?? [emoji29] Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Oktober 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2015 Harrymekka i Fosnavåg ? Hvor er så du fra ?? [emoji29] Sent from my iPhone using Tapatalk Ej e fra sula [emoji13] midt i mellom ålesund og festøya.Synest det er gøy eg. Noe ålesund mangler berre Statoil på moa som er remotely nært nåkke stort møte sted på en lørdagskveld. Og eg sa heller ikkje at alle biler fra der og der er harry, men at det er mykje av det der. Sendt fra mobilen med gigantiske pølsefingrer og småtaster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Oktober 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2015 Bilen er kjempe fin No [emoji23] berre å sette slutstreken No. Sendt fra mobilen med gigantiske pølsefingrer og småtaster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320Schanke Skrevet Oktober 11, 2015 Share Skrevet Oktober 11, 2015 Pen bil du har. Ville fått gjort noe med den glippa mellom fanger og skjerm. + Kasta de blå parklyspærene til h* Hæhæ! Peis på med bilde når du har montert nylakka bakfanger da. (y) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Oktober 11, 2015 Share Skrevet Oktober 11, 2015 Jaja, mens Slavearbeider kvir seg till 100.000. Så kan eg legge att nokke nesten like låkt. Sent fra min D6603 via Tapatalk Passerte dessverre 100 000 km i dag da jeg var på vei for å hente vintrbilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Oktober 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2015 Passerte dessverre 100 000 km i dag da jeg var på vei for å hente vintrbilen. jaja kunne ikkje vare evig. og biler er jo meint til å bli brukt in the end. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Oktober 12, 2015 Share Skrevet Oktober 12, 2015 Blir nok mye bedre om du fester skiltet opp på plastikkstolpen over grillen, og har baren øverst i grillen. Eventuelt også bak, da den lyser gjennom uansett ^What he said R4F431 RAFAEL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå