R4F431 RAFAEL Skrevet April 30, 2015 Forfatter Share Skrevet April 30, 2015 Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Mai 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2015 Meg og naboen, eg har m3 fanger preface. Han har mtech 2 facelift 320d. Meg og kollega forlater arbeidsplassen sist. (spoilern såg bra ut herfra ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Mai 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2015 Noe meir snacks eg tok med kameraet i natt. Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 11, 2015 Share Skrevet Mai 11, 2015 Meg og naboen, eg har m3 fanger preface. Han har mtech 2 facelift 320d. Meg og kollega forlater arbeidsplassen sist. (spoilern såg bra ut herfra ) "Heldig" som kjenner flere som har god smak for bilmerke og modell R4F431 RAFAEL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Mai 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2015 Hehe, bmw er fint det. Men ingenting slår e46 og e39 sine tidløse linjer Freakshow og Bimmer fan reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Mai 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2015 Installer kromliter i dashbordet. Og vasket insiden. Meget nice Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Mai 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2015 hadde meg da en runde å plukket av en del ting fra delebilen og fikset tanklokk utløseren som manglet gummikappe. Strammet dørbolt. Fikset grillen som datt ut når man åpnet panseret. Delebilen min <3 hatet og elsket Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Juni 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2015 Ja, denne døde tråden har noen krampe trekk. Har da impulsivt plastidippet vinterfelgene og grillene.. Og skal No idag sende delebilen til vraking. Valgtå ha "red pinstripe" på felgene. Mykje arbeid, men verdt det Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Juni 25, 2015 Share Skrevet Juni 25, 2015 Pen E46 Skal følge med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Juni 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2015 (endret) Takk Vist dåkke trur det er enkelt med maskering og plastidipp tar dåkke mektig feil Men eg fikk det til! Og var jo da så dum og glemte å ta bilde av dei som eg lagret(snapchat) og er for øyeblikket i kr. Sund. Så bildene av felgene kommer snart Men har hørt fargen på bilen min er skjelden. Men se! Eg fant! Min først, så den andre som var lik, og en annen random e46 Edit: og tok også i samme slengen og pladtidippet grillene framme på pansert. Tok dei fra delebilen før eg i går vraket den for plass til en tilhenger eg vant i en trekkning Sent fra min D6603 via Tapatalk Endret Juni 26, 2015 av R4F431 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Juni 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2015 Her er da felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Juni 29, 2015 Share Skrevet Juni 29, 2015 Haha! Godt det ordna seg ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Juni 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2015 Ja, var litt drit ditta, men jaja, bilen leker ikkje inn vatn, sjølv om det er teip over døra Bestilte også no CSL splittere Gler meg til dei kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Juni 29, 2015 Share Skrevet Juni 29, 2015 Ja, var litt drit ditta, men jaja, bilen leker ikkje inn vatn, sjølv om det er teip over døra Bestilte også no CSL splittere Gler meg til dei kommer. Du følger i mine fotspor med splittere altså. Blir bra løft av fronten da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Juni 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2015 Du følger i mine fotspor med splittere altså. Blir bra løft av fronten da! Ja, såg resultatet på din sin, og fikk jo rett og slett problem med takhøgda i huset og tenkte det passer fint inn siden bilen da har svarte detaljer også Skal ta turen innom clas olshon og kjøpe dissa mutter og skruane. så er det berre å glede seg Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå