Shattered Skrevet Januar 4, 2016 Share Skrevet Januar 4, 2016 Er det ikke dumt hvis det kommer noen og stjeler skiltet på en parkeringsplass eller noe? Kanskje lurt å ta de med i lomma hver gang man parkerer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Januar 4, 2016 Share Skrevet Januar 4, 2016 Er det ikke dumt hvis det kommer noen og stjeler skiltet på en parkeringsplass eller noe? Kanskje lurt å ta de med i lomma hver gang man parkerer? Er da ikke noe stress å få et skilt utav en skiltholder heller, tar 5 sek så er det ute Sendt fra Z5 Premium, uvant, skriveleif forekommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 4, 2016 Share Skrevet Januar 4, 2016 Er det ikke dumt hvis det kommer noen og stjeler skiltet på en parkeringsplass eller noe? Kanskje lurt å ta de med i lomma hver gang man parkerer? Om ikke folk vet det er festet slik så er det lite sansynlig at tilfeldige går bort for å ta skiltet. Og som danskiii sier så er det nesten like lett og ta skiltet ut av skiltholderene på de fleste biler. Om noen har sett seg ut et bilskilt og de vil ha det så får de tak i det uansett hvordan det er festet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Januar 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2016 Ny fangeren [emoji106] Sendt fra mobilen med gigantiske pølsefingrer og småtaster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 16, 2016 Share Skrevet Januar 16, 2016 trolltuning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Januar 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2016 trolltuning? Ja [emoji18] Sendt fra mobilen med gigantiske pølsefingrer og småtaster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 16, 2016 Share Skrevet Januar 16, 2016 okey ^^ du får si ifra på passformen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Januar 17, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2016 Magneter funker veldig bra! [emoji106][emoji2] Sendt fra mobilen med gigantiske pølsefingrer og småtaster. danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Januar 17, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2016 Perfekt passform [emoji7] Sendt fra mobilen med gigantiske pølsefingrer og småtaster. danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 17, 2016 Share Skrevet Januar 17, 2016 Se der, ja! Myye bedre med ordentlig passform og riktig skiltplassering R4F431 RAFAEL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320Schanke Skrevet Januar 17, 2016 Share Skrevet Januar 17, 2016 Se der ja, nå blir det. Vurderer ny fanger jeg også. Hørt mye bra om trolltuning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Januar 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2016 (endret) Sendt fra mobilen med gigantiske pølsefingrer og småtaster. Endret Januar 18, 2016 av R4F431 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Januar 18, 2016 Share Skrevet Januar 18, 2016 Kanskje det bare er meg, men jeg synes kanskje den "bøyen" på fangeren var litt for slak på siden? Jeg tenker på den som går langs hjulbuen.. Følte liksom at den stakk litt langt ut fra hjulet, men kanskje det skal være sånn og at det bare var vinkelen? R4F431 RAFAEL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet Januar 18, 2016 Share Skrevet Januar 18, 2016 Røddig hvordan er det å bruke leppe/splittere på den fangeren der? passer det like bra på den som på en org m3 fanger? R4F431 RAFAEL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Januar 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2016 Ja, splitterene blei knørva da eg skulle oppå kjørerampene... Var plutslig for lav. Men skal nok gå bra. Skal se om eg reparerer dem og heller plastidipper dei svart. Da karbon kanskje ikkje passer heilt inn? [emoji12] Men takk folkens [emoji3] Sendt fra mobilen med gigantiske pølsefingrer og småtaster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå