Diiesel Skrevet Juni 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2015 (endret) Da har jeg fått tak i hele eierhistorikken! Ble taxikjørt de første årene. Dette fikk jeg vite av en taxisjåfør med E65 som kom bort til meg på en bensinstasjon. Han hadde hatt den de første 200.000km som den tilbakela de første to årene. Under hans eie (?) ble den knust i fronten, men ikke med han som sjåfør. Slik jeg husker han fortalte det var at sjåføren hadde fått ett hjul utforbi veien, stresset og deretter endt opp med ulykken. Tilbake til nåtid... Den gikk med vinterhjula i en halvannen måned før jeg endelig fikk ordnet nye dekk til den. Nankang NS2 rundbaut, i dimmer som det står innskrevet i vognkortet. Dekka virker for meg veldig gode (etter å ha gått fra Vredestein vinterhjula). Dem røyklegger godt og sitter mer enn godt nok i svingene. Har og handlet meg ny telefon nå, vurderte å handle meg en iPhone 6+, men gikk for vanlig 6er da den passet perfekt i "lomma" med drikkeholderne Vurderer nå å handle ny eksos, tips? Har en eksoslekkasje i flexikoblingen.. Endret Juni 13, 2015 av Einarsson Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Juni 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2015 Bilen bikka 300.000km klokka 04.17 i natt, og den går fremdeles like godt Kjekt dieseldyr dette her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Juni 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2015 (endret) Blir nok å bygge egen eksos, 3toms rakrør med dieselstuss fra klracing Endret Juni 25, 2015 av Einarsson Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Juni 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2015 Tar gledelig imot tips til hva jeg bør gjøre med motor o.l for å holde den sunnest mulig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Juni 26, 2015 Share Skrevet Juni 26, 2015 Jevnlig bytte av veivhusventilasjon og EGR-delete er vel ett bra sted å begynne. Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Juni 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2015 Bestiller muligens EGR-delete idag, hva trengs for å bytte veivhusventilasjon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Juni 26, 2015 Share Skrevet Juni 26, 2015 Nå er ikke jeg kjent med din motor, men jeg antar at det ikke er en større jobb enn andre BMW dieselmotorer. Så jeg antar at du ikke trenger stort mer enn nytt veivhusfilter, det er en komplett "enhet" på de motorene jeg har hatt. Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Juni 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2015 Den er grei, takktakk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Juni 26, 2015 Share Skrevet Juni 26, 2015 Her har du veivhusfilteret til E39 med "huset" http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/vare/577783 Alternativt kan du oppgradere til vortex syklonfilteret for E60. Det har jeg gjort. http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/vare/611805 Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Juni 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2015 Er det plug'n'play med det syklonfilteret? Er på jakt etter sort høyglans nyrer, skal jeg handle nytt eller er det noen som har det liggende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Juni 26, 2015 Share Skrevet Juni 26, 2015 Ja det passer rett på Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Juni 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2015 Supert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Juni 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Juni 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2015 Samme slange datt av i dag også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet August 14, 2015 Forfatter Share Skrevet August 14, 2015 Har nå satt på EGR-delete fra trf performance, veldig fornøyd! Bilen klarte seg fint til både Sverige og Gatebil Har enda ikke begynt med eksosen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå