Gå til innhold

'00 E39 530d M-Sport sedan

Share

Anbefalte innlegg

Da har jeg fått tak i hele eierhistorikken! Ble taxikjørt de første årene. Dette fikk jeg vite av en taxisjåfør med E65 som kom bort til meg på en bensinstasjon. Han hadde hatt den de første 200.000km som den tilbakela de første to årene. Under hans eie (?) ble den knust i fronten, men ikke med han som sjåfør. Slik jeg husker han fortalte det var at sjåføren hadde fått ett hjul utforbi veien, stresset og deretter endt opp med ulykken.

Tilbake til nåtid...

Den gikk med vinterhjula i en halvannen måned før jeg endelig fikk ordnet nye dekk til den. Nankang NS2 rundbaut, i dimmer som det står innskrevet i vognkortet. Dekka virker for meg veldig gode (etter å ha gått fra Vredestein vinterhjula). Dem røyklegger godt og sitter mer enn godt nok i svingene.

Har og handlet meg ny telefon nå, vurderte å handle meg en iPhone 6+, men gikk for vanlig 6er da den passet perfekt i "lomma" med drikkeholderne :P

Vurderer nå å handle ny eksos, tips? Har en eksoslekkasje i flexikoblingen..

Endret av Einarsson
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Nå er ikke jeg kjent med din motor, men jeg antar at det ikke er en større jobb enn andre BMW dieselmotorer. Så jeg antar at du ikke trenger stort mer enn nytt veivhusfilter, det er en komplett "enhet" på de motorene jeg har hatt. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...