Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

plages med en 520 som ikke drar noe, såvidt den klarer og gå fremover, noen tips til hva det kan vere? Har skiftet veiv og kamsensor for ett år siden.

Skrevet

Men det kom så brått. Bilen fungerte vanlig, nestegang den ble startet opp er den seig og få opp på turtall.. Og når man begynner og kjøre er det ingen drag i det hele tatt.

Skrevet

Innmaten i katalysatoren kan ha løsna og tetta eksosen. Det skjedde for meg på ein 96 520 eg hadde for ein del år siden. Det var akkurat som eg slo over ein bryter og bilen gjekk såvidt framover. Prøv å kjenn etter om det kommer eksos ut bak mens du får nokon til å ruse bilen.

Skrevet

Hvis det skulle være tett katalysator, så vær forsiktig med mye gassing. Det kan gå ut over toppakningen.

Skrevet

Hvis det er automat/steptronic kasse kan det være den har gått i nødprogram. Skjedde på en E39 eg hadde men det begynner å bli ei stund sia so eg huska ikkje heilt symptom.

En anna ting kan være traction spjeld. Oppflisa vaier kan henge seg opp i strømpa.

Skrevet

Det ska være i området rundt innsug/lmm. Et spjeld som lukka for å strupe ned luft til motor

Skrevet

Eg veit ikkje om det e rett navn på den greia men eg har jaffal fått det for meg at det heite det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...