Skulebollen Skrevet April 24, 2015 Skrevet April 24, 2015 plages med en 520 som ikke drar noe, såvidt den klarer og gå fremover, noen tips til hva det kan vere? Har skiftet veiv og kamsensor for ett år siden.
Skulebollen Skrevet April 24, 2015 Forfatter Skrevet April 24, 2015 Bensiner. M52 Sensorer er skifta på ett meca verksted.
Skulebollen Skrevet April 24, 2015 Forfatter Skrevet April 24, 2015 Men det kom så brått. Bilen fungerte vanlig, nestegang den ble startet opp er den seig og få opp på turtall.. Og når man begynner og kjøre er det ingen drag i det hele tatt.
MrBrum Skrevet April 24, 2015 Skrevet April 24, 2015 Kan nok være en sensor. Diagnose er nødvendig. Yahoo reagerte på dette 1
Forbiss Skrevet April 24, 2015 Skrevet April 24, 2015 Innmaten i katalysatoren kan ha løsna og tetta eksosen. Det skjedde for meg på ein 96 520 eg hadde for ein del år siden. Det var akkurat som eg slo over ein bryter og bilen gjekk såvidt framover. Prøv å kjenn etter om det kommer eksos ut bak mens du får nokon til å ruse bilen.
MrBrum Skrevet April 25, 2015 Skrevet April 25, 2015 Hvis det skulle være tett katalysator, så vær forsiktig med mye gassing. Det kan gå ut over toppakningen.
Jokkis Skrevet April 25, 2015 Skrevet April 25, 2015 Hvis det er automat/steptronic kasse kan det være den har gått i nødprogram. Skjedde på en E39 eg hadde men det begynner å bli ei stund sia so eg huska ikkje heilt symptom. En anna ting kan være traction spjeld. Oppflisa vaier kan henge seg opp i strømpa.
Skulebollen Skrevet April 25, 2015 Forfatter Skrevet April 25, 2015 Er manuell, men kom på det nå, antispinn lampen kom på igår også. Kan det da vere traction spjeld? Vet ikke hva det er engang
Jokkis Skrevet April 25, 2015 Skrevet April 25, 2015 Det ska være i området rundt innsug/lmm. Et spjeld som lukka for å strupe ned luft til motor
Jokkis Skrevet April 25, 2015 Skrevet April 25, 2015 Eg veit ikkje om det e rett navn på den greia men eg har jaffal fått det for meg at det heite det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå