mstenbrenden Skrevet April 27, 2015 Share Skrevet April 27, 2015 (endret) HeiHar nettop kjøpt min første BMW etter et par runder med VAG og kan ikke si jeg angrer. Bilen er en E87 2009 120D Info om bilen : Type code UD91Type 120D OL (EUR)Dev. series E87 (MUE)Line 1Body type SHSteering LLDoor count 5Engine N47Cubical capacity 2.00Power 130Transmision HECKGearbox MECHColour BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)Upholstery LEDER BOSTON 2/TERRA (LWB8)Prod. date 2009-01-16 Order optionsNo. Description1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES1CB CO2 CONTENT1CC AUTOMATIC START/STOP FUNCTION1CD BRAKE ENERGY REGENERATION2MH M L.-A.W. DOUBLE SPOKE 208 M/MIX.T.2PA LOCKING WHEEL BOLTS249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL302 ALARM SYSTEM320 MODEL DESIGNATION, DELETION337 M SPORT PACKAGE339 SATIN CHROME4B3 INTERIOR TRIM ALU. ACCENTUATED PATTERN.420 SUN PROTECTION GLAZING423 FLOOR MATS, VELOUR428 WARNING TRIANGLE431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D473 ARMREST, FRONT481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER488 LUMBAR SUPPORT DRIVER/FRONT PASSENGER493 STORAGE COMPARTMENT PACKAGE494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC)520 FOGLIGHTS521 RAIN SENSOR522 XENON LIGHT534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING540 CRUISE CONTROL563 LIGHTS PACKAGE6FL USB-/AUDIO INTERFACE609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL672 CD CHANGER BMW FOR 6 CDS698 AREA-CODE 27AZ ADV.+COMF. PACK. I.C.W. M SPORTS PACK.704 M SPORT SUSPENSION710 M LEATHER STEERING WHEEL715 M AERODYNAMICS PACKAGE775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE8SP COP CONTROL842 COLD CLIMATE VERSION843 ENGINE DESIGN850 ADD FUEL TANK FILLING FOR EXPORT853 LANGUAGE VERSION ENGLISH863 EUROPE/DEALER DIRECTORY877 DELETION CROSS-OVER OPERATION885 SWEDISH / ON-BOARD DOCUMENTATION Series optionsNo. Description321 EXTERIOR PARTS IN BODY COLOR411 WINDOW LIFTS, ELECTRIC548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READINGSlenger med et par bilder av den inntil jeg får tatt litt fler.Felgene jeg har kjøpt til bilen er X5 style 63 felger som jeg så bilde av på google og ble forelsket med en gang. Betalte 2500 for hele settet med dekk og felger pluss at jeg fikk solgt dekkene som satt på felgene for det samme så der ble det gratis felger. Har nå levert de inn til lakkering hos østfold felgteknikk så de blir som nye så da trenger jeg noe annet å gjøre med bilen så hvis noen har noe forslag så skrik ut !Har Bestilt downpipe til bilen som er på vei. Den har nå Stage 1 tuning og venter da på stage 2. Endret April 27, 2015 av mstenbrenden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mstenbrenden Skrevet April 27, 2015 Forfatter Share Skrevet April 27, 2015 Var å hentet meg et sett med HR senkefjører men dette settet var 60/40 og tror det blir litt for lavt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 27, 2015 Share Skrevet April 27, 2015 Tja, personlig synes jeg det blir greit fremme, men hakket for lavt bak (ser litt "sirompa" ut), derfor gikk jeg for 50/30 selv. Kunne gjerne hatt 60/30 om det var et alternativ. Ellers var det en imponerende utstyrsliste du hadde til å være en 1-serie. Likte spesielt godt interiøret. Blir spennende med X5-felgene også, de kler disse bilene ganske godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mstenbrenden Skrevet April 27, 2015 Forfatter Share Skrevet April 27, 2015 Tja, personlig synes jeg det blir greit fremme, men hakket for lavt bak (ser litt "sirompa" ut), derfor gikk jeg for 50/30 selv. Kunne gjerne hatt 60/30 om det var et alternativ. Ellers var det en imponerende utstyrsliste du hadde til å være en 1-serie. Likte spesielt godt interiøret. Blir spennende med X5-felgene også, de kler disse bilene ganske godt. Ja er veldig usikker på det. Fikk fjørene billig så tror jeg prøvemonterer de etter jeg har fått igjen felgene. Kunne jo kjøpt coils da, men det er jo et hav av anternativer og ikke minst priser.... Ja mangler vel egentlig bare takluke tror jeg. Interiøret er hovedgrunnen til kjøpet av bilen. Noen synes det er veldig stygt, men jeg synes det er griselekkert ! ja det synes jeg også, selvom ikke jeg har sett så mange med de. Glemte å nevne at jeg valgte Hvit som fargen på felgene, så jeg får se hvordan det blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet April 27, 2015 Share Skrevet April 27, 2015 Fin bil. Jeg synes fargen på skinnet er flott. Jeg hadde kjøpt coilovere til min bil, men da jeg oppdaget at jeg ikke fikk plass til sommerhjulene uten spacere droppet jeg det. Nå er jeg på utkikk etter senk, men har ikke funnet noen med ideell høyde. 60mm senk blir litt for upraktisk for meg, dessverre. Blir spennende å se felgene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mstenbrenden Skrevet April 27, 2015 Forfatter Share Skrevet April 27, 2015 Fin bil. Jeg synes fargen på skinnet er flott. Jeg hadde kjøpt coilovere til min bil, men da jeg oppdaget at jeg ikke fikk plass til sommerhjulene uten spacere droppet jeg det. Nå er jeg på utkikk etter senk, men har ikke funnet noen med ideell høyde. 60mm senk blir litt for upraktisk for meg, dessverre. Blir spennende å se felgene dine. Takk for det ! Okei så coilovers er litt grøvere enn de oirignale m-sport demperne ? jeg må space ut x5 felgene foran 10mm for at de skal passe. Er så veldig usikker selv på hvordan 60mm blir med 19''. Hadde en touran med senken i bånn og det gikk overaskende greit, men subber det så skal jeg ha noe annet. ødelegger ikke en såpass dyr bil. ja jeg er nok like spent. Dekk er et annet kapittel jeg er usikker på også. skal helst være best og billigst .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet April 28, 2015 Share Skrevet April 28, 2015 (endret) Coilovere har som regel lengre fjærer, så felgen må gå klar av fjæra. Vanlig fjæring har grøvre, men kortere fjærer, så der er det bare røret på fjærbeinet som må gå klar av felgen. Endret April 28, 2015 av ogee1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mstenbrenden Skrevet April 28, 2015 Forfatter Share Skrevet April 28, 2015 Coilovere har som regel lengre fjærer, så felgen må gå klar av fjæra. Vanlig fjæring har grøvre, men kortere fjærer, så der er det bare røret på fjærbeinet som må gå klar av felgen. Okei Noen som har erfaring med noen billige dekk jeg kan sette på felgene ? Dekkdimensjonen jeg tenker er 215 35 19 og 235 35 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet April 28, 2015 Share Skrevet April 28, 2015 (endret) Jeg har handlet fra dekkonline.com et par ganger. Greie priser for meg som ikke har noen kontakter. Men du må finne et verksted som kan legge om for en fornuftig pris, da. Handlet nettopp Fulda SportControl til attentommerne. Virker som greie dekk til prisen. Endret April 28, 2015 av ogee1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mstenbrenden Skrevet April 28, 2015 Forfatter Share Skrevet April 28, 2015 Ja tenkte på å kjøpte der. noen anbefaler nankang og andre federal så er veldig usikkerde dekkene var ikke i min størrelse dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet April 28, 2015 Share Skrevet April 28, 2015 Du må nok belage deg på en del spacing:) spent på hvordan dette blir.. vi kjører 18" replica av disse felgene på konebilen, 8,5×18 et40 på dem.. må spaces 5mm foran og 10mm bak for utseendet.. 225/40-18rundt.. mstenbrenden reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 28, 2015 Share Skrevet April 28, 2015 Jeg kjører nankang ns-2 og er fornøyd med det. Har falken på 5 serien min og det liker jeg ikke noe godt. Alt for mye sporing. Hankook har jeg også god erfaring med. Jeg har 215/40 og 235/40-18 på min 1 serie. ET40 fremme 8" felg og ET42 bak 9,5" felg. mstenbrenden reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 28, 2015 Share Skrevet April 28, 2015 Jeg betalte 3000kr ferdig levert for mine nankang dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mstenbrenden Skrevet April 28, 2015 Forfatter Share Skrevet April 28, 2015 Ja spent jeg også . Har sett en som har hatt det og han brukte kun 10mm foran pga felgene er så brede . Fikk forresten downpipen idag ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 28, 2015 Share Skrevet April 28, 2015 Tøft.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå