Freakshow Skrevet April 28, 2015 Share Skrevet April 28, 2015 (endret) bruker den så mye?! 530´n min ligger jo på 08-1l på blanda kjøring? og jeg er småhard på gassen xD 330´n bruker litt mere den ligger på 1-1,3l på blanda kjøring Endret April 28, 2015 av Freakshow Enes Yakici reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet April 28, 2015 Forfatter Share Skrevet April 28, 2015 bruker den så mye?! 530´n min ligger jo på 08-1l på blanda kjøring? og jeg er småhard på gassen xD 330´n bruker litt mere den ligger på 1-1,3l på blanda kjøring Nå kjører ikke jeg veldig pent hele tiden men uansett så skal den ikke bruke så veldig mye mer enn 1,2 på blandet. Men kanskje det er noe som er tett? Eller noe som gjør at den bruker mer.. Får sjekke litt opp seinere en tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 28, 2015 Share Skrevet April 28, 2015 nei men fremdeles å bruke rundt 2l er ganske mye egentlig kanskje du har tett veihusventilasjon? Enes Yakici reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet April 28, 2015 Share Skrevet April 28, 2015 Nå kjører ikke jeg veldig pent hele tiden men uansett så skal den ikke bruke så veldig mye mer enn 1,2 på blandet. Men kanskje det er noe som er tett? Eller noe som gjør at den bruker mer.. Får sjekke litt opp seinere en tid. Det samma lå min på Var veldig snill på langkjøring da. kjørte til Ålesund 52 mil lå på 0,67L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet April 28, 2015 Forfatter Share Skrevet April 28, 2015 nei men fremdeles å bruke rundt 2l er ganske mye egentlig kanskje du har tett veihusventilasjon? Det kan være mulig, må nesten åpne og sjekke opp i en seinere tid. Kanskje om noen uker.. En v8er bruker det samme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet April 29, 2015 Forfatter Share Skrevet April 29, 2015 Da fikk jeg endelig på de nye skiltene! Hvordan synes dere det ble? Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 29, 2015 Share Skrevet April 29, 2015 Liten detalj, stor forbedring! Enes Yakici reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet April 29, 2015 Forfatter Share Skrevet April 29, 2015 Liten detalj, stor forbedring! Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 29, 2015 Share Skrevet April 29, 2015 som nevt over! liten detalje stor forbedring! Enes Yakici reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet April 29, 2015 Share Skrevet April 29, 2015 nei men fremdeles å bruke rundt 2l er ganske mye egentlig kanskje du har tett veihusventilasjon? Min brukte 1.2 på blanda kjøring... Både med TETT veivhusventilasjon og ny Men 2 liter på mila... Da er det noe veldig rart hehe Enes Yakici reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 29, 2015 Share Skrevet April 29, 2015 Min brukte 1.2 på blanda kjøring... Både med TETT veivhusventilasjon og ny Men 2 liter på mila... Da er det noe veldig rart hehe ja ikke sant! da kan vi hvertfall konstantere at det er noe veldig rart da xD Enes Yakici reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet April 30, 2015 Forfatter Share Skrevet April 30, 2015 som nevt over! liten detalje stor forbedring! Tusen takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet April 30, 2015 Forfatter Share Skrevet April 30, 2015 Min brukte 1.2 på blanda kjøring... Både med TETT veivhusventilasjon og ny Men 2 liter på mila... Da er det noe veldig rart hehe Rart! Hadde du også automat? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet April 30, 2015 Forfatter Share Skrevet April 30, 2015 ja ikke sant! da kan vi hvertfall konstantere at det er noe veldig rart da xD Må jo være det, skal prøve og kjøre rolig og pent hele tiden med en hel tank på blandet og se hvordan det blir! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 30, 2015 Share Skrevet April 30, 2015 Test ut det du ^^ husk å nullstille tripp teller pg kjøreconputern ^^ Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå