Enes Yakici Skrevet Juni 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2015 Da har jeg endelig fått bilen tilbake igjen fra lakkering! Jeg er veldig fornøyd med resultatet og bilen ser nydelig ut! ☺️ Alle bulker og riper er borte, bakfangeren har blitt plast sveiset og er i toppstand nå! Bildene er uredigerte og tatt etter en kjapp vask. hvordan synes dere det ble? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Juni 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2015 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 8, 2015 Share Skrevet Juni 8, 2015 (endret) Nydelig! Endret Juni 8, 2015 av Freakshow Enes Yakici reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Juni 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2015 Nydelig! Tusen takk freakshow ! ☺️ Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Juni 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2015 Kan også legge til at jeg har kjøpt meg ny bil! 2008 BMW E82 120D Coupe 177HK! Info og ny tråd på denne kommer snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Juni 8, 2015 Share Skrevet Juni 8, 2015 Ser meget bra ut!! grattis med ny bil Enes Yakici reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Juni 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2015 Ser meget bra ut!! grattis med ny bil Tusen takk, 5serien ble nydelig etter lakkering! jo takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjotta Skrevet Juni 9, 2015 Share Skrevet Juni 9, 2015 Da var time til lakkering bestilt.. Bilen blir levert på Mandag for og få fikset skaden og noe rust og div fra før. Det som blir gjort er følgende - - Fikse skaden på kanalen og dørene og lakkere ifra list og ned til bunn/kanal - Lappe alle sprekker på bakfanger og lakkere opp fangeren - Hele venstre bakskjerm blir lakkert pga en liten skade og litt rust - Bakdelen av bagasjeluken, alt rust blir fjernet og lakkert opp igjen. - List under bakluke blir lakkert ++ Kan jeg spør hva du måtte ut med for dette? Skal til og lakke min også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Juni 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2015 Kan jeg spør hva du måtte ut med for dette? Skal til og lakke min også Hei. Jeg betalte 7000.- kr for dette arbeidet til en bekjent som jobber som lakkerer. Synes det var en ganske god pris med tanke på jobben som ble utført. Han sa det var en jobb til rundt 12.000.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 9, 2015 Share Skrevet Juni 9, 2015 (endret) hellakering av bilen til 12k ?! tar gjerne numret hans! xD mye gjorde du selv egentlig? Endret Juni 9, 2015 av Freakshow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Juni 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2015 hellakering av bilen til 12k ?! tar gjerne numret hans! xD mye gjorde du selv egentlig? Rørte ikke noe selv jeg var ikke hellakkering, var bare bakskjerm venstre side, nedre del av dører på høyre side, bakluke, bakfanger, list under bakfanger, og høyre kanal. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 10, 2015 Share Skrevet Juni 10, 2015 Gratulerer med ny bil! Enes Yakici reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Juni 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2015 Gratulerer med ny bil! Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 10, 2015 Share Skrevet Juni 10, 2015 gratulerer så mye med ny bil! trur jeg overså dette i går xD så bare lakkerings prisen jeg xD Enes Yakici reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Juni 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2015 gratulerer så mye med ny bil! trur jeg overså dette i går xD så bare lakkerings prisen jeg xD Mange takk! sånn kan det gikk heheh Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå