Enes Yakici Skrevet Juni 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2015 Da har jeg byttet alle foringene i bakstillinga på 5eren! Kjøpte komplett kitt som var 12 foringer, alt ble byttet ut idag og nå er det ikke noe klakkelyder fra bakstillinga lenger. Neste blir da og bytte håndbrekket og bremseskoa i skivene bak bilen skal gjennom eu kontroll så alle feil må bli fikset. Glemte og ta bilde av de nye men det skal jeg få fikset satser på firehjulskontroll ganske snart også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Juni 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2015 Fikk også tid til og bytte støtdemper høyre foran og venstre bak så nå er de i super stand også! Deilig og ha ganske feilfri bil. Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Juni 17, 2015 Share Skrevet Juni 17, 2015 Kanskje dette kan bli min neste bil hehe ser jo ut til å bli ganske bra stand! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Juni 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2015 Kanskje dette kan bli min neste bil hehe ser jo ut til å bli ganske bra stand! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Juni 21, 2015 Share Skrevet Juni 21, 2015 Ja ser den send meg en pm på Hva du kunne tenkt deg for den om Noen måneder da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Juni 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2015 Ja ser den send meg en pm på Hva du kunne tenkt deg for den om Noen måneder da Det skal jeg prøve og få gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Juni 22, 2015 Share Skrevet Juni 22, 2015 veldig fin bil du har ^^ temmelig lik min e39 samme farge å alt xD hehe men hvor kjøpte du kittet til bakstillinga? vurdere å gjøre samme selv Enes Yakici reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Juni 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2015 veldig fin bil du har ^^ temmelig lik min e39 samme farge å alt xD hehe men hvor kjøpte du kittet til bakstillinga? vurdere å gjøre samme selv Var en forhandler på finn som solgte det. De selger til de fleste bmwer også Legg gjerne ved et bilde av bilen din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Juni 23, 2015 Share Skrevet Juni 23, 2015 Ikke beste bilde men Enes Yakici og Bimmer fan reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Juni 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2015 image.jpg Ikke beste bilde men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Juni 23, 2015 Share Skrevet Juni 23, 2015 Takker Enes Yakici reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Juni 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2015 Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Juli 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2015 Mye som har skjedd her, byttet bremserør fra midten av bilen og ut helt bak! Bilen får seg ny frontrute neste uke og blir eu.godkjent så fort så mulig og lagt ut for salg! Det har blitt byttet masse slitedeler på denne bilen så nå skal den forhåpentligvis være i veldig bra stand! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 6, 2015 Share Skrevet Juli 6, 2015 Bilder, bilder, bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Juli 6, 2015 Share Skrevet Juli 6, 2015 Er muligens interissert. Send en pm med litt info og pris, får ikke sendt til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå