michaelskare Skrevet April 30, 2015 Share Skrevet April 30, 2015 (endret) Etter jeg solgte 528´en var målet og planen en BMW E60/61. Men det er noe spesielt med E39 og når jeg kom over denne som var ganske så godt utstyrt så endte jeg opp med E39 igjen Det er en 2001 modell 525 automat og jeg vil si den er sjeldent godt utsyrt. Jeg husker ikke alt men for å nevne noe: - 16:9 Navigasjon- Stor kjørecomputer- Sportskinn med memory- Takluke- Varme i seter- Varme i ratt- Skipose- Hi-fi stereoanlegg (vanvittig bra lyd)- Ekstra tjukke vindu/glass for lyd isolering- Multifunksjonsratt- Parkeringssensor- Cruisecontrol Det er noe mer som står i utstyrslista, men har ikke den foran meg nå. Bilen er eid av samme person siden den var ny, før jeg kjøpte den. Han ga 850 000 kroner for den i 2001 (ganske sjukt). Jeg har ingen store planer for denne, men litt småtteri blir det. Først og fremst skal jeg lakkrense, polere og legge flere lag med wax på den. Ta bilen skikkelig inni med skinnrens og oppfarging av seter. Nye sommerfelger er planen da det fulgte med Kreutzspeiche42 orignal felger. Men kanten på disse er blitt stygge av salt. Noen tips til hvordan jeg kan få disse fine?? Ellers er jeg veldig usikker på hvilke felger det blir, har sett på mye forskjellig… Litt planer:- Shine bilen (lakkrens, polering,wax osv) (kjøpt inn)- Nye felger evt få de andre fine (Gjort)- Senk(?) (kjøpt inn)- Vurderer utvendig M-pakke, men må sjekke pris på det. Noen tips til hvem som er billigst? (kjøpt inn)- Ringer i speedometer (kjøpt inn)- Bytte ut `skjermen` i speedometeret som det er pixel-feil på. (er innkjøpt) - M5 utvendig og innvendig speil - Svart taktrekk - Nye emblemer (kjøpt foran) - Ta service på den, muligens flushe girkassa. Noen erfaring rundt det? - Kanskje ny endepotte Bilen skal holdes original og skal bli en gjennomført strøken bil. Kommer til å legge ut litt bilder her av det som blir gjort, det var bra respons på den forrige tråden og mange bra tips, så satser på det her også Litt bilder: Bilen er ikke fin i lakken nå ... Endret Juni 12, 2015 av michaelskare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skare1 Skrevet April 30, 2015 Share Skrevet April 30, 2015 Foreløpig langt i fra så grom som 528'n, men håper den kommer seg! Blir det ikke noe ordentlig anlegg i denne heller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 30, 2015 Share Skrevet April 30, 2015 Fin bil Følger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
michaelskare Skrevet Mai 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2015 Foreløpig langt i fra så grom som 528'n, men håper den kommer seg! Blir det ikke noe ordentlig anlegg i denne heller? Hadde vært morro det Fin bil Følger! Takktakk Bra det (Y) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 1, 2015 Share Skrevet Mai 1, 2015 flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Mai 2, 2015 Share Skrevet Mai 2, 2015 Kjøpte du den på sunnmøre? såg en slik var for salg, med samme begrepet "utstyrsbombe" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 2, 2015 Share Skrevet Mai 2, 2015 Fint bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
michaelskare Skrevet Mai 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2015 flott bil Takk Kjøpte du den på sunnmøre? såg en slik var for salg, med samme begrepet "utstyrsbombe" Nei, denne er kjøpt i Tønsberg Fint bil! Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
michaelskare Skrevet Mai 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2015 Sitter å tenker på nye felger, men er ikke lett. Har veldig lyst på AC Rennersport 1. Men er ikke akkurat lett å få tak i til en vettu penge.. OZ futura og BBS LM er også gromt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 4, 2015 Share Skrevet Mai 4, 2015 (endret) Kjør på med Rennersport! Endret Mai 4, 2015 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 4, 2015 Share Skrevet Mai 4, 2015 Blæh, husker ikke navnet på de, men disse er tøffe. Gamlebilen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 4, 2015 Share Skrevet Mai 4, 2015 AC Schnitzer Type II kopier, det der Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 4, 2015 Share Skrevet Mai 4, 2015 ACS felger uten tvil men du! jeg har studert bildene dine litt, er det bare dårlig lys eller er de veldig skittene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skare1 Skrevet Mai 4, 2015 Share Skrevet Mai 4, 2015 AC er definitivt grommest, men det er det å få tak i de da ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Mai 4, 2015 Share Skrevet Mai 4, 2015 Blæh, husker ikke navnet på de, men disse er tøffe. Gamlebilen min. dette er acs kopier ja go bilen sin detta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå