Chris11slett Skrevet August 21, 2015 Share Skrevet August 21, 2015 gledes drepere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Olav Skrevet September 11, 2015 Forfatter Share Skrevet September 11, 2015 Planer fra 14.09.2015, er som følger: - parkere bilen i 3 mnd - strippe bilens interiør - ta av skjermer og muligens dører - fjerne all form for rust og fukt der det finnes - finne nye sota DE front lykter - stoa blinklykter på siden og på skjermer - skaffe baklykter med hvit blink for touring for å sote dem - skifte lenkearmer foran - skifte støtdempere foran - muligens kjøpe tüv godkjente coilovers som senker bra - effektanlegg - spesial bygd subwoofer med 15'' og 2x8'' elementer jeg vet det er bilder av bagasjen til en e39, men er noe lignende jeg har planer for i min touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Olav Skrevet Oktober 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2015 Nå har jeg ikke hatt tid før nå med å oppdatere "bimmer bloggen" min, men nå kommer da oppdateringene: Jeg har i siste tiden hatt litt å gjøre, har nylig gjort dette: - kuttet og sveist nederste del av venstre framskjerm - montert el vindusheiser foran, lagt ledninger selv - skinndørtrekk - orginal eksos - shinet opp motor med svart polish på deksel - tatt opp teppet for å sjekke etter rust, ingen rust å se, heller ikke fukt - hanskerom på førerside, var hvitt men jeg lakkerte det i veldig nærme farge, veldig fornøyd jeg har også nettopp for noen minutter siden (16.10.2015, kl 19.30) bestilt meg m5 delskinn i grå farge, dette er for sedan, men jeg skal benytte meg av mine kunnskaper (som vil si internett) og prøve å modde det så det går inn i touringen min her er bildene fra det jeg har gjort: show off bilde, siden jeg er helt betatt av dette bildet, syns det er nydelig Motoren er ren og pen "hjemmesveist" og ser ganske bra ut, nesten orginalt denne er nå i grå farge, mangler en list for å få den 100% el vinduer og skinn dørtrekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Olav Skrevet Oktober 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2015 Nå er jeg igang med noe nytt som jeg ikke har sett før i e34 touring... 2+2 m5 interiør, skal da bygge om ett sedan 2+2 interiør til touring, og håper da selvfølgelig at noen følger dette og kan gi tips hvis jeg står fast.. her er da kveldens arbe gjort.. midtkonsoll og setene er på plass så man se hvordan det blir der.. noen glipper her og der, men det sitter ikke fast pga at den nedfelbare ryggen må av når jeg skal bytte seterygg når jeg har bygd om den jeg har her heme mer kommer etterhvert som jeg abre med dette, forhåpentligvis tar det ikke lang tid men får bare smøre meg med tålmodighet liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Oktober 21, 2015 Share Skrevet Oktober 21, 2015 dette blir bra sku som eg sa på facebook, modda koppholdere dær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Olav Skrevet Oktober 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2015 hehe ja, får sjå hva som skjer, skal først få så strøkent 202 som mulig først så kan små detaljer komme til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Olav Skrevet Oktober 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2015 (endret) ryggen begynnes med imorgen Endret Oktober 24, 2015 av Bjørn Olav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Oktober 26, 2015 Share Skrevet Oktober 26, 2015 Det interiøret der ,er fint. Like imponerende er hvis du får det til å passe og. Uansett gøy å ha noe ikke alle har ,så du må legge ut bilder av ferdig resultat.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Olav Skrevet Oktober 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2015 Her er bilder fra bilen etter vask og montering av m5 speil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Olav Skrevet Desember 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2015 Liten oppdatering på hvordan bilen er pr dags dato.. Interiøret begynner også å ta form Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Olav Skrevet Januar 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2016 oppdatering: To do: - bytte kanaler på begge sider - de lykter er på vei - fikse bakfanger - fikse høyre tåkelys etter snøplog ikke tok bort is klump fra vegen - fikse sommer felgene Chris11slett reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Olav Skrevet Mars 26, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2016 Photoshoot av bilen for noen dager siden, kommenter gjerne hva dere syns: Kanalene er klare for sveising, skal fikse høyre framskjerm sommerfelgene skal få nye dekk skal snart plastsveise bakfanger pusse det lille av rust som er på bilen, kjøpe kv 1 coilovers om prosjektet blir solgt mekke US blink med oransje blinklykter pusse og lakke breifront evt carbon film på speil hva syns folket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Olav Skrevet Mars 27, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2016 Oransje blinklykter, ble greit med orginalt att Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 28, 2016 Share Skrevet Mars 28, 2016 Ble pent med oransje! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Olav Skrevet April 17, 2016 Forfatter Share Skrevet April 17, 2016 Ja, men vil ha tynn soting på dem egt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå