bmwgreg90 Skrevet Mai 4, 2015 Share Skrevet Mai 4, 2015 Ka deler tenker du på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mai 4, 2015 Share Skrevet Mai 4, 2015 Nei det meste av 1m, hvor det er kjøpt, priser osv. hva annet den bilen er påkosta osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 4, 2015 Share Skrevet Mai 4, 2015 "noen som har bilder av bilen min?" Altså... har du ikke bilder av bilen din selv? Og hvorfor ikke bare ta bilder av din egen bil selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Mai 4, 2015 Share Skrevet Mai 4, 2015 Nei det meste av 1m, hvor det er kjøpt, priser osv. hva annet den bilen er påkosta osv. www.mstyle.co.uk har masse deler. Husker den "1M" fra finn. Var vel 1M front med 4x utblås og diff+ supersport senk og noen orange farga felger med kant. Også foliert i frozen grey Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Mai 4, 2015 Share Skrevet Mai 4, 2015 Nei det meste av 1m, hvor det er kjøpt, priser osv. hva annet den bilen er påkosta osv. Den HADDE en tråd her inne under BMW-prosjekter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet Mai 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2015 Fortsetter der jeg slapp: Dette var mitt bilde-bidrag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 4, 2015 Share Skrevet Mai 4, 2015 mye bra bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mai 4, 2015 Share Skrevet Mai 4, 2015 To fine bilder MagnusHN. Nye M4 i austin-gul er helt rå. Virkelig fått sansen for E30 også, pent eksemplar den grå der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 4, 2015 Share Skrevet Mai 4, 2015 Den røde Alpina 8-serien der....den skulle jeg gjerne hatt for å si det sånn Var forøvrig mye M4 på treffet, slått godt an den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet Mai 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2015 Den røde Alpina 8-serien der....den skulle jeg gjerne hatt for å si det sånn Var forøvrig mye M4 på treffet, slått godt an den Synd dem reiste så tidlig de to herrene i Alpina'n. Det var mange flotte biler her! Liker spesielt litt eldre BMW'er jeg da, men mye gromt fra den nyere BMW familien også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå