Gå til innhold

Gabz' nye E39 - 525TDS Manuell


 Share

Anbefalte innlegg

Haha, hyggelig å se at andre liker den også ;) Men han er flink ja, send han en PM og hør!

Men kommer jo an på hva man kategoriserer som dyrt også da. Har veldig lite penger å rutte med.. Enten så må jeg prioritere bort alt annet og fokuserer veldig på å få bilen i stand, eller så selger jeg den og kjøper en eller annen billig BMW (E36 ellerno) som jeg kan kjøre rundt med fram til jeg har spart opp til en litt finere bil.

I Will do that! :D

Ja det er sant :/

Nei angående det valget så må du jo nesten se det Ann selv! ^^

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okey! :) er han flink? sku hatt noen med litt peiling på dieselbil til å sett over et par ting på min :P

er jo heller ikke dyrt med brukt overhalt turbo heller? ;)

haha faen og jeg pusher på at du skal ha bilen x

skal ikke stav feste at jeg er ekspert på diesel biler akkurat

men det spørs jo hva det er selvfølgelig

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er grisebillig kan vi leie deg inn til photoshoot med bandet mitt :P haha

Koster meg rundt 300 for å kjøre tur-retur dit, så tror ikke det blir så lønnsomt  8-[ Men kanskje en gang, ja!

 

 

Ikke?

Tusen takk for at du synes det hvertfall, setter stor pris på positive tilbakemeldinger :) Bare føler ikke at jeg er såpass profesjonell at jeg kan kreve penger av folk for å ta bilder :P Men tar gjerne i mot oppdrag om noen skulle spørre og mene at jeg er "verdig", haha.

Endret av Gabz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig har det skjedd noe her, for gjett hva jeg endelig fikk i posten? Du gjettet riktig, baklyktene! I veldig god stand også.

Så da var det ikke noe nøling med å montere dem! :D

Beklager ræva bilder.. Minnekortet mitt har blitt ødelagt så de måtte bli tatt med halvdød mobil.

 

post-80101-0-66426200-1433336743_thumb.j

 

 

Før/etter-bilder:

post-80101-0-78507200-1433336741_thumb.j

 

post-80101-0-76711800-1433336742_thumb.j

 

post-80101-0-65718600-1433336744_thumb.j

 

 

Stor forbedring! Løfter rumpa på bilen betraktelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått en del interesse nå, så ser ut til at den blir solgt innen de nærmeste dagene. Skal selvsagt ikke si noe sikkert, da ting har en tendens til å skjære seg for meg, men det ser lyst ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens mini-innlegg!

 

Er en som skal se på bilen i morgen og en som har sagt over melding at han skal ha den som henter på onsdag. Så da gidder jeg ikke å gjøre så mye med den, men tok i hvert fall en veldig kjapp motorvask i stad.

 

Har ikke noe motorvask-midler eller lignende, så ble bare kjapt over med Prickbort og felgbørste, etterfulgt av høyttrykkspyler. Var bare for å fjerne det verste av møkk, og ble fornøyd med resultatet uansett :) Så blir det generell vask innvendig og utvendig i morgen før jeg skal vise bilen.

 

Fortsatt litt våt i nederste bilde, men:

post-80101-0-84694900-1433605733_thumb.j

 

God helg, alle sammen! :beer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...