Gå til innhold

Gabz' nye E39 - 525TDS Manuell


 Share

Anbefalte innlegg

Tenkte feil, de som var igjen manglet ikke (fant igjen de som mangla), problemet var at et par skruehull hadde blitt ødelagt (rundet ut) så går ikke an å skru inn. Dermed kjemisk metall :) Ellers takk! Har sittedelen noe skruer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer oppdateringer! :)

 

Har "bestilt" meg felger nå, Rondell D58! Er 10x18" bak og 8,5x18" foran :) Får til og med et femte hjul til å ha i reservehjulsbrønnen. De er nok her innen så alt for lenge. 

 

Var også en tur i Moss og hentet meg 2x12" basskasse, forsterker og kabler i stad! Har ikke skaffet noe bedre høyttalere enda, men da har jeg hvertfall litt bass til å begynne med.

 

post-80101-0-76920900-1431359249_thumb.j

 

Så nå blir bilen fort mye bedre snart! Ikke nok det med, facelift-lyktene ligger klare til henting på postkontoret :)

Nå gjenstår det bare å vente til salgsmeldngen har gått gjennom, slik at jeg kan forsikre bilen, også er det rett til Oslo og hente bilen. Regner med, og håper, at det er i morgen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får kline til forrige eier og levere meldinga selv, det er visst det eneste som funker!

Da jeg kjøpte den nye, ble jeg ringt etter ca 45 min og spurt om jeg kunne ordne forsikring med en gang, så ble den omregga. Gjorde så, vognkortet ble levert og alt var greit samme dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...