Gå til innhold

E60 525d - vil ikke starte, motorlampe lyser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var det jeg tenkte meg -_- Men regner med jeg må chippen på nytt å da.. Møkk. Endelig utstillings klar og akk brukt 12k på forstilling og nå dette -_-

Skrevet

Har en følelse av at E60/61 kom med veeeldig mye svakheter og design-blemmer.... Tror aldri jeg har hørt om så mye rare og spesielle feil....

Skrevet

Har en følelse av at E60/61 kom med veeeldig mye svakheter og design-blemmer.... Tror aldri jeg har hørt om så mye rare og spesielle feil....

Da tror jeg ikke du har sett på så mange andre nyere premiumbiler heller..

Skrevet

Nei for all del, jeg regner jo med at det finnes andre merker, med sikkert mange flere feil og div.... Men har bare fått med meg at det er veldig mye rart med E6x-serien oxo... :) Selv er jeg meget fornøyd med min egen E61, men ser jo at jeg kan ha mye i vente da, muligens....

Skrevet (endret)

Da tror jeg ikke du har sett på så mange andre nyere premiumbiler heller..

Det vet vel du som Audi eier alt om? ;) Har sett mye rart fra VAG sine nyere modeller. 

Endret av bmwmann24
Skrevet

Det vet vel du som Audi eier alt om? ;) Har sett mye rart fra VAG sine nyere modeller. 

Stemmer forsåvidt det! :) Når jeg eide en Mercedes W211 E-klasse, så fikk jeg greit innblikk i disse også.

Skrevet

Fleste biler har sine feil.. En ting er sikkert, E60 tåler ikke norsk vinter. Og ja, de har sine feil og skavanker.. Å det koster. Men, gode biler :)

Merkelig at E60'en vår har gått 4 nord-norske vintere uten noen form for problemer... :)

• 1 month later...
Skrevet

BMW tok 14500 for ny styreenhet pluss programmering jaja.. Nå blir den klar for veien og nye treff igjen :) ny tuningboks er bestilt også og straks innkjøp av nye 20" (for 3 gang) koster med bmw, men verdt det når man setter seg i bilen ;)

Hvorfor i guds navn bestiller du deg tuningboks?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...