bmwgreg90 Skrevet Mai 13, 2015 Share Skrevet Mai 13, 2015 (endret) Da har eg idag handlet meg ein ny bil, og 1 serien min blir bytta på slutten av neste uke i følgende: -2013 bmw f30 320xda -184hk -53k på tellaren -Nybil garanti frem til 2017 (Korleis er det med å forlenge avtalen og hvor gjør eg det?) Noe av utstyret som kanskje er verdt å nevne: - Servotronic - Multiratt - SportsAutomat - M-Sportpakke - Soltak - Farget Glass - Sportseter - Setevarmer - Aluminum Hexagon - PDC foran og bak - Regnsensor - Xenonlys - LysPakke - Aktiv Cruisekontroll med Stop&GO - Navigajson Professional - HeadUp Display - Bluetooth Musikkstreaming - Music Interface for smarttelefoner - USB - M-Sportsratt i skinn - M-Aerodynamikkpakke - High Gloss Shadowline - Isofix Utover det så fekk eg forhandleren til å kjøpe inn par ting uten ekstra kostnad: -sorte nyrer -dobbel utblås -8.5" ET35 og 9.5 ET42 (+3mm adaptere bak) x19" GS-IFG2 Planer som blir utført i fremtiden: -Alle veit at x-drive er for høg, så da blir det senke fjærer (usikker på om det blir 30/30 eller 40/40, noe formeininger?) -Veit ikkje korleis tåkelysa er, men regner med di er gule og ikkje matcher ringene, så blir fikset etterhvert -front spoiler, tips? -bakluke leppe eller CSL bakluke Endret Juli 25, 2015 av bmwgreg90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Mai 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2015 (endret) Her er link til bilder av delene som kommer på. Fekk ikkje til å lagre sjølve bildenehttp://www.gsbildeler.no/bilder/179163http://www.gsbildeler.no/dokumenter/vare/2901102/frilagt.jpghttp://www.gsbildeler.no/dokumenter/vare/2901102/skrå%20bakfra.jpghttp://www.gsbildeler.no/bilder/153873 Skal se litt ann korleis nyrene ser ut. Kan være eg kjøper dobbel rillet og. Noen bilder fra forhandlaren. Endret Mai 17, 2015 av bmwgreg90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olenikolai Skrevet Mai 13, 2015 Share Skrevet Mai 13, 2015 Gratulerer med ny bil! Hvilken farge er det på den? Angående garanti så kan man vel ikke forlenge den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Mai 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2015 Black Sapphire Metallic heter fargen Nei, tenkte vel egentlig at deg ikkje gjekk å forlenge avtalen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Mai 13, 2015 Share Skrevet Mai 13, 2015 Kjempe fin bil med riktig farge og utstyr. Gratulerer bmwgreg90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Mai 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2015 Takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 16, 2015 Share Skrevet Mai 16, 2015 Grattis med fin bil! Interiøret er smashing! OG setene er helt nydelige å sitte i på langturer og svinger ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Mai 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2015 Hehe. Takk for det! Gleder meg litt ja. Vi får se kor stor forskjell det er på setene i denne her contra performance stolene eg har/hadde i min 1 serie! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 17, 2015 Share Skrevet Mai 17, 2015 Gratulerer med flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Mai 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2015 Takk takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 17, 2015 Share Skrevet Mai 17, 2015 Gratulerer. Fikk du ikke beholde felgene som står på siden du skal bytte disse ut med GS-felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mai 17, 2015 Share Skrevet Mai 17, 2015 Pen bil! Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyFF Skrevet Mai 17, 2015 Share Skrevet Mai 17, 2015 Gratulerer med flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Mai 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2015 Gratulerer. Fikk du ikke beholde felgene som står på siden du skal bytte disse ut med GS-felger? Det høres kanskje litt dumt, men eg valgte å ikkje ha di sjølv. Eg syns ikkje orginal felger er noe særlig. Di er ikkje fine nok til å ha om sommaren, og for fine til vinter. Fekk i tilleg veldig veldig god pris på vinterhjul hos forhandlaren siden eg ikkje skulle ha disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Mai 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2015 Gratulerer med flott bil Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå