bmwgreg90 Skrevet Juni 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2015 http://www.stancewheels.com/wheels/rotary-forged-/sf01-brush-titanium- Kunne også virkelig tenkt meg disse felgene, men det må nok bli til neste år tipper eg. flobben reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juni 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2015 Fått frontleppen. Må tilpasse splittere. Skrik ut om noen som er flink til slikt i Hordaland/Rogaland! Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juni 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2015 Endelig kom pakken eg har ventet lenge på, uflaks er at nå skal eg jobbe 12h skifter, så spørs om eg orke montering etter jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juni 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2015 Har eg Norges kjedligeste tråd siden ingen kommenterer/spør om ting eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 23, 2015 Share Skrevet Juni 23, 2015 Er leppe og splittere matt sort?, ser slik ut på bilde.. fåpå senken, så blir det nok heftig pågang! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juni 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2015 Er leppe og splittere matt sort?, ser slik ut på bilde.. fåpå senken, så blir det nok heftig pågang! hehe Di er org matt sorte ja. Må nok grunnes og lakkes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 23, 2015 Share Skrevet Juni 23, 2015 ja okei, ja få dem lakka! hva er det su må tilpasse på splittere? ser da bra ut for meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juni 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2015 ja okei, ja få dem lakka! hva er det su må tilpasse på splittere? ser da bra ut for meg.. Ser bra ut på bilde, men ikkje i virkeligheten. Splittere er så trange at eg får di ikkje skikkelig innpå. Viss eg presser di oppe, så stikker det ut nede, og omvendt. Kan hende eg bare kapper vekk splittere og bare bruker leppa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juli 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2015 Bilen senket, mangler bare å få ordnet frontleppo og baklukespoiler. Blir fleire og bedre bilder imåro etter jobb når eg får vasket bilen Bimmer fan og danskiii reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juli 2, 2015 Share Skrevet Juli 2, 2015 er det cic navi du har eller nbt? ser du har cic hjulet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juli 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2015 Er CIC ja. Hadde vært morro med NBT, men det koster vel litt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juli 2, 2015 Share Skrevet Juli 2, 2015 Mja er jo ikke allverden om du kikker litt på ebay, emulatorene derimot kan være litt dyre. Verdt å ta en titt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juli 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2015 ogee1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Juli 25, 2015 Share Skrevet Juli 25, 2015 Jeg liker vanligvis originalfelger best, men dine GS-felger passer utrolig bra til bilen. Nydelig bil! bmwgreg90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Juli 25, 2015 Share Skrevet Juli 25, 2015 Ser det at jeg må få ræva i gir og skaffe meg frontleppe, men det må nok vente litt pga mye reising.. Ser unektelig bra ut! Vurdert å lakke den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå