Mathias Holtsdalen Skrevet Januar 28, 2016 Skrevet Januar 28, 2016 Frekk den bilen her! liker breddingen godt! fargen og
Hovda.Jr Skrevet Februar 7, 2016 Forfatter Skrevet Februar 7, 2016 Jaja... da er det blitt et par kvelder og helg på den igjen:) motorommet lakkert og motor er satt inn, men.... den får hverken bensin og ikke gnist.... så må vel undersøke litt i morgen hva det kan vere. spørsmål: hvordan er det med startsperre? vil den kødde med meg når jeg har et 92 mod karroseri? og det er en ekstra motorkontakt på denne motoren hva er den til? And I want to thank Linas my painter and sparkel guy. He has been working over 70 hours on this car and done a really good job! A BIG THANKS TO YOU!!! bimmerR og BjornarHS reagerte på dette 2
BjornarHS Skrevet Februar 7, 2016 Skrevet Februar 7, 2016 Gjorde seg å få lakkert motorrommet! Artig med et projekt litt uten om det vanlige, studerte faktisk denne på e30meet i sommer, stilig måte å bredde på
Hovda.Jr Skrevet Februar 8, 2016 Forfatter Skrevet Februar 8, 2016 takk for tilbakemeldinger:D planen når jeg begynte var jo å lage en e36 som ikke alle andre har:P og trur jeg skal få til det når jeg er ferdig, en eller annen gang.....
Hovda.Jr Skrevet Mars 3, 2016 Forfatter Skrevet Mars 3, 2016 Hei igjen:) blitt lite jobbing (på bilen ihvertfall) i det siste, siden min faktiske jobb er et lite helvete om dagen:) men har jo alltids fått til litt. fjerna lyktesenkere, for det var jo ikke lov(+likte den faktisk bedre uten), inspeksjon av kammer/register, montering av div, litt lakkering av deksler på motor, justert den 100% men 4-hjulskontroll, montert nye demper og gsp topplager foran og bak og hivd på no vinterdekk. Men nå er det bare 3 dager til før jeg skal inn på godkjenning på risløkka:/ såklart har jeg sirup i hue så det blir en del å jobbe med i helga:P det som står igjen er: få motoren til å gå på tomgang lufte bremser bytte speil (de jag har var ikke E-merket)-.- fikse en liten sprekk i toppdekselet passe på at alt er på stell. Litt offtopic men dette er det sjukeste vekta jeg har hatt/ sett på to akslinger, jeg letta foran med den semitralla bakpå (heldigvis skulle jeg bare fløtte den 300m) Robin94 og BjornarHS reagerte på dette 2
BjornarHS Skrevet Mars 3, 2016 Skrevet Mars 3, 2016 Gjorde seg å få vekk de lyktesenkerene! Mulig det hadde kledd bilen å gå for sort leppe og? Med tanke på du har sorte lister rundt samt splittere Må si jeg er overrasket de kikket på speilene...!
Hovda.Jr Skrevet Mai 8, 2016 Forfatter Skrevet Mai 8, 2016 (endret) hoppsann:) hehe, har vel glemt av tråden en stund da jeg har vert opptatt av å bruke denne:P siden sist så har det jo blitt gjort litt, - fått godkjent alt jeg mått i vognkort - eu godkjent -skilter -fåt tilpassa mye småtteri som tok mye tid men egentlig ingen ser:P Endret Mai 10, 2016 av Hovda.Jr santho96 reagerte på dette 1
Hovda.Jr Skrevet Mai 10, 2016 Forfatter Skrevet Mai 10, 2016 bilen er til salgs nå til en rett pris! jeg ar vel insett at jeg er ikkeno utstiller.... så har tenkt og bygge meg en banebil! så om noen har ett prosjekt av e30 eller e36 de vil selge så pm meg!
Hovda.Jr Skrevet September 2, 2016 Forfatter Skrevet September 2, 2016 On 1.8.2016 at 23.22, Freakshow skrev: hvorfor ikke bygge trackday bil av denne? hehe joa var inne på tanken, men hadde blitt mye jobb for ingenting på en måte ble jo ny bil på meg da så nå er jeg blitt stolt eier av en e30 touring med s38b36 e 30 meet i sommer ble det og i 1,5 timer med bil og 3 dager med bil og havarert girkasse XD så hvis noen har en getrag 260 kasse liggendes å slenge så kjøper jeg gjerne! Freakshow reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå