MBiMMer Skrevet Mai 27, 2015 Share Skrevet Mai 27, 2015 noen som har erfaring med denne appen? jeg har registrert meg på connected drive og fått aktivert bilen på brukeren. når jeg prøver å logge inn i appen får jeg beskjed om at det ikke er registrert kjøretøy på brukeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MBiMMer Skrevet Mai 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2015 gjelder f11 2012mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 27, 2015 Share Skrevet Mai 27, 2015 Ta en titt i denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MBiMMer Skrevet Mai 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2015 har sett litt på denne tidligere.men følte ikke jeg fant svar på det jeg lurte på.. så vidt jeg kan se så er alt i orden med registreringen.bilen ligger aktiv når jeg går inn på connecteddrive.men får altså feilmeldinging når jeg prøver å logge inn i appen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mai 28, 2015 Share Skrevet Mai 28, 2015 Import ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MBiMMer Skrevet Mai 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2015 det er en tysker ja☺ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mai 28, 2015 Share Skrevet Mai 28, 2015 Kan være at du bør kontakte BMW De ang connected services. Min kom også opp, men ikke noe virket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MBiMMer Skrevet Mai 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2015 ok.fikk du løst problemet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mai 28, 2015 Share Skrevet Mai 28, 2015 Les tråden awt linket til, står forklart hva jeg måtte gjøre der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå